رئیس جهاد دانشگاهی کشور خبر داد:

احداث مرکز تخصصی تولید فندق در اردبیل/ توریسم درمانی بستری مناسب برای تولید محصولات صادرات محور

رئیس جهاد دانشگاهی کشور گفت: موقعیت جغرافیایی مناسب استان اردبیل فرصت ایجاد توریسم درمانی و تولید محصولات صادرات محور را میسر می کند.

حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی کشور در مراسم امضا تفاهم نامه همکاری در راستای توسعه فعالیت های پژوهش محور استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به پتانسیل های بالای استان اردبیل برای انجام فعالیت های فن آورانه گفت: توانمندی ها و ظرفیت های بومی استان در زمینه های مختلف کشاورزی، پزشکی و صنعتی فرصت مناسبی برای پژوهشگران جهاد دانشگاهی است تا به تولید و ارتقا محصولات مختلف پژوهش محور بپردازند .

وی با بیان اینکه موقعیت جغرافیایی مناسب استان اردبیل فرصت ایجاد توریسم درمانی و تولید محصولات صادرات محور را میسر می کند افزود: با برنامه ریزی های انجام شده در صدد ارتقا مرکز درمانی ناباروری و ایجاد بخش های مختلف در درمان سلول های سرطانی در استان اردبیل هستیم.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور تصریح کرد: در راستای این تفاهم نامه در زمینه کشاورزی در صدد احداث مرکز تخصصی تولید فندق و نشاسته حفاری حاصل از سیب زمینی استان اردبیل خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

توسعه فعالیت های پژوهش محور استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.