رجبی در مخالفت با رد لایحه اصلاح ساختار دولت:

نباید نگران امور اختلافی پس از تفکیک وزارتخانه‌ها باشیم

نماینده مردم شیراز گفت: پس از تفکیک وزارتخانه‌ها هر وزیری موضوعات مربوط به خود را دنبال می‌کند و نباید نگران امور اختلافی باشیم.

نباید نگران امور اختلافی پس از تفکیک وزارتخانه‌ها باشیمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فرج الله رجبی نماینده مردم شیراز در جلسه علنی امروز (یکشنبه 3 تیر) در مخالفت با لایحه یک فوریتی اصلاح بخشی از ساختار دولت، اظهار کرد: متأسفانه در شرایط فعلی وزارتخانه‌ای داریم که 15 معاونت دارد و با حجم کاری زیاد نمی‌تواند بین فعالیت‌های خود اولویت بندی کند.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی بحث وزیر قوی و ضعیف مطرح نیست و بهترین وزرا هم اگر انتخاب شوند نمی‌توانند از عهده مدیریت این وزارتخانه‌های عریض و طویل برآیند.

رجبی تصریح کرد: متأسفانه مجلس توجهی به لایحه تفکیک وزارتخانه‌ها که مدتی طولانی است از سوی رئیس جمهور ارسال شده است،‌ نمی‌کند و امور کشور با این شرایط قطعا نمی‌تواند به درستی پیش رود.

نماینده مردم شیراز در پایان خاطرنشان کرد: قطعا پس از تفکیک وزارتخانه‌ها، هر وزیری موضوع خود را در وزارتخانه مربوطه دنبال می‌کند و ما نباید نگران امور اختلافی پس از تفکیک وزارتخانه‌ها باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار