مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

انسداد تمامی چاه‌های غیرمجاز تا پایان برنامه ششم توسعه

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و 149 حلقه چاه غیرمجاز در استان وجود دارد که تا پایان برنامه ششم توسعه همه این چاه‌ه مسدود می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج علی داودی‌مهر به چاه‌های غیرمجاز حفر شده در سطح استان اشاره کرد و اظهار داشت: یک هزار و 149 عدد چاه غیرمجاز در استان وجود دارد که تاکنون 260 مورد از این چاه‌ها مسدود شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همه چاه‌های غیرمجاز تا پایان برنامه ششم توسعه مسدود می‌شوند و شرکت آب منطقه‌ای برای انسداد این چاه‌ها برنامه دارد.
وی عنوان کرد: افزون بر 100 حلقه چاه غیر مجاز آب با هدف تولید آب شرب در سطح استان حفر شده اما تاکنون مجوز لازم به آنها داده نشده است و در صورتی که مجوز لازم را دریافت کنند آمار چاه‌های غیرمجاز کاهش می‌یابد.
این مسؤول با اشاره به کاهش بارندگی طی سال‌های اخیر گفت: میزان بارش در استان از 724 میلی‌متر به 632 میلی‌متر کاهش یافته لذا انتظار داریم مردم نهایت همکاری را انجام دهند و برای پشت سر گذاشتن این بحران همکاری کنند.
وی با تأکید بر اینکه مردم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند، افزود: 93 درصد آب در حوزه کشاورزی، 5 درصد شرب و دو درصد در حوزه صنعت است که با توجه به وضعیت نامناسب بارندگی در سال‌های اخیر محدودیت کشت برخی از محصولات اعمال شده است./فارس
انتهای پیام/غ

پلمپ چاه های غیر مجاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.