توقیف 740 دستگاه وسیله نقلیه متخلف

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در یک ماه اخیر کشف 560فقره سرقت و توقیف 740 دستگاه وسیله نقلیه متخلف از مهم ترین برنامه های اجرا شده بود.

توقیف 740 دستگاه وسیله نقلیه متخلفمرزبانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه    گفت: در طول یک ماه گذشته   طرح ارتقای امنیت اجتماعی با کمک کلانتری ها و پاسگاه های شهر کرمانشاه  به مرحله اجرا در آمد .

وی ادامه داد: در یک ماه گذشته ماموران موفق شدند  560 فقره سرقت کشف کنند  و 446 نفر از سارقان دستگیر کنند  بیشترین کشفیات مربوط به قطعات  خودرو با 189 مورد  وسایل  داخل با 94مورد و خودرو با 82 مورد بوده است .

 وی افزود: بخش دیگری از اقدامات پلیس  برخورد با وسیله نقلیه متخلف بوده است  که در این راستا 740 دستگاه خودرو که فاقد پلاک  و مدارک شناسایی و به پارکینگ  منقل شدند.

مرزبانی بیان کرد:  در راستای مبارزه با معتادین متجاهر و قاچاقچیان مواد مخدر موفق شدند 239 نفر معتاد و خرده فروش را دستگیر  و بیش از 56 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کنند.

وی گفت: کشف مقدار زیادی کالای قاچاق و  دستگیری 40 قاچاقچی از دیگر اقدامات صورت گرفته  بود که ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه  موفق به اجرای آن شدند.

انتهای پیام/ز

کشف مقدار زیادی کالای قاچاق و  دستگیری 40 قاچاقچی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار