برق دستبند بر دستان قاتلان شرور در دزفول

فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری قاتلان شرور در شهرستان دزفول خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری مسلحانه در یکی از مناطق دزفول بیان کرد: عوامل انتظامی و آگاهی بلافاصله پس از دریافت گزارش درگیری به محل اعزام شدند.

وی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه مشخص شد 2 نفر در این درگیری توسط 2 راکب موتورسیکلت با اسلحه جنگی مورد هدف گلوله قرار گرفته و یکی از آن ها به علت جراحت وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.

سردار عباس زاده تصریح کرد: پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات کارشناسی و بازدید میدانی از محل وقوع جرم و اظهارات شاهدات حاضر در صحنه درگیری موفق شدند متهمان را شناسایی کنند و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی 2 متهم دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آن ها یک قبضه سلاح جنگی که در قتل استفاده شده بود کشف و ضبط گردید.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به جنایت ارتکابی اعتراف کرده و انگیزه خود را اختلاف قبلی عنوان نمودند و به 10 فقره تیراندازی غیرمجاز در سطح شهرستان دزفول معترف شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: متهمان پس از بازسازی صحنه و تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/گ

قاتلان فراری در دام قانون افتادند

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.