پیشنهادهای جدید اردن به آمریکا در خصوص مناطق جنوبی سوریه

منابع آگاه از پیشنهادهای جدید اردن به آمریکا در خصوص جنوب سوریه خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی رأی الیوم به نقل از منابع آگاه اعلام کرد اردن پیشنهادهای جدیدی در خصوص جنوب سوریه به آمریکا ارائه داده که بر اصل راهکار سیاسی و دوری از مقابله نظامی در جنوب سوریه و مرزهای شرقی این کشور استوار است.

طبق اعلام روزنامه اینترنتی رای الیوم مستقر در لندن، پیشنهادهای جدید اردن بر ضرورت تحویل مناطق مرزی، از جمله پایگاه مرزی التنف به ارتش و دولت سوریه به محض خروج آمریکا که قرار است در سه ماهه آخر سال جاری میلادی انجام پذیرد، تأکید دارد.

طبق اعلام رای الیوم، این بند سبب شده است رژیم صهیونیستی پیشنهادهای جدید کنونی را «با هدف دور کردن ایران از مناطق مذکور» بپذیرد؛ پیشنهادهایی که به گفته منابع آگاه در دیدارهای اخیر میان روس ها، آمریکایی ها و اردنی ها در حاشیه تجدید توافق در خصوص  مناطق کاهش تنش در جنوب سوریه در نیمه ماه مه حاصل شد.

طبق اعلام رای الیوم، اردن اجرای این توافق را به هماهنگی برای برچیدن اردوگان «رکبان» که متعلق به پناهندگان سوری است و پایگاهی برای تروریست ها شده، و نیز بازگرداندن پناهندگان به روستاها و شهرهایی که از آنها آمده اند، منوط کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار