مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی فارس خبر داد؛

فعالیت بیش از ۷ هزار هیئت مذهبی در فارس

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی فارس گفت: نزدیک به ۷ هزار و ۸۰۰ هیئت مذهبی در این استان فعالیت دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه شناسایی، ساماندهی و ثبت هیئت‌های مذهبی، تشکل‌های دینی و صدور مجوز فعالیت برای آن‌ها را برعهده دارد، گفت: براساس آخرین اطلاعات نزدیک به ۷ هزار و ۸۰۰ هیئت مذهبی و ۸ هزار مداح در استان فارس فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مداحان فارس مداحان شناسنامه‌داری هستند که با مراجعه به سازمان تبلیغات فعالیت خود را در سامانه طوبی ثبت می‌کنند و برای آن‌ها کارت شناسایی صادر می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی افزود: سامانه طوبی بانک اطلاعات تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی است، و همه کانون‌های فرهنگی تبلیغی، مداحان، شاعران آئینی، هیئت‌های مذهبی و انجمن‌های اسلامی باید به سامانه طوبی مراجعه و فعالیت خود را به ثبت برسانند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: آن دسته از هیئت‌های مذهبی که حتما با مراجعه به سازمان تبلیغات اسلامی مجوز فعالیت دریافت کنند یا اگر تاریخ مجوز آن‌ها پایان یافته باشد نسبت به تمدید آن اقدام کرده باشند، در استان فارس رسمیت دارند.

انتهای پیام/ن

فعالیت هیئت های مذهبی در فارس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار