ساماندهی روستاهای شنه و محرزی خرمشهر

رییس شورای اسلامی شهر خرمشهر گفت: ساماندهی روستاهای شنه و محرزی در دستور کار شهرداری خرمشهر قرار گرفت.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ محمدجواد بچاری رییس شورای اسلامی شهر خرمشهر در جلسه علنی شورا در محل شورای شهر خرمشهر گفت:لایحه پیشنهادی شهرداری خرمشهر مبنی بر کمک و مساعدت مالی به مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال به دهیاری شنه برای ارایه خدمات از قبیل: تنظیفات از نهر پنج تا ۱۱ منطقه محرزی با اتفاق نظر اعضای شورای اسلامی شهر خرمشهر به تصویب رسید.

وی افزود: بخش محرزی در طرح جامع و تفضیلی جزو مناطق روستایی است و هم اکنون به دلیل محدودیت بودجه دهیاری شنه زباله‌ها تلمبار شده و خدمات رسانی در این منطقه لازم است.

رییس شورای اسلامی شهر خرمشهر با بیان اینکه منطقه محرزی در حوزه استحفاظی دهیاری شنه قرار دارد، گفت: در این راستا نشستی با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی و دهیار شنه برگزار و مسایل و مشکلات مردم این منطقه بررسی و قرار شد ماهیانه مبلغی از سوی شهرداری برای خدمات رسانی به مردم محرزی پرداخت شود.

بچاری با اشاره به دومین لایحه پیشنهادی شهرداری خرمشهر مبنی بر راه اندازی ایستگاه دوچرخه سواری در بلوار ساحلی این شهر افزود: با توجه به تقاضای بخش خصوصی مقرر شد در نشستی در مورد این موضوع تصمیم گیری شود.

وی با بیان اینکه اتاق اصناف خرمشهر باید نسبت به ساماندهی کنترل و تنظیم بازار تلاش کند، گفت:متاسفانه امور اصناف به حال خود رها شده و مردم خرمشهر انتظار دارند، با متخلفان صنفی برخورد شود.

رییس شورای اسلامی شهر خرمشهر افزود: لایحه‌ی پیشنهادی تاسیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرمشهر از سوی شهرداری به شورای اسلامی شهر مطرح، و موضوع به کمیسیون فرهنگی شورا برای بررسی کارشناسی ارجاع تا تصمیم گیری نهایی گرفته شود.

در جلسه علنی شورای اسلامی شهر خرمشهر مقرر شد که طبق ماده ۱۷ بودجه شهرداری به ۳۰ نفر از بازیکنان تیم لیگ برتر کارون اروند جایزی نقدی پرداخت شود.

انتهای پیام / د

ساماندهی روستاهای شنه و محرزی در دستور کار شهرداری

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.