میراث فرهنگی در جزیره خارگ حضور دائمی و قوی داشته باشد

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ بر لزوم حضور دائمی و قوی میراث فرهنگی در جزیره خارگ تاکید کرد.

میراث فرهنگی در جزیره خارگ حضور دائمی و قوی داشته باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مهدی باقری بعد از ظهر یکشنبه در جلسه هم اندیشی میراث فرهنگی جزیره خارگ اظهار داشت: خوشحال هستیم که پس از پنج سال شاهد حضور مدیران ارشد این اداره کل در جزیره خارگ هستیم.

وی با اشاره به تاریخ گرانبهای جزیره خارگ و هویت تاریخی این جزیره و تاکید بر لزوم حفظ آن، تصریح کرد: قدمت بافت تاریخی جزیره خارگ بسیار غنی است.

باقری افزود: اهالی شریف خارگ اگاه و صبور هستند و خواسته‌ای به حق دارند که میراث فرهنگی این جزیره تاریخی نگهداری و ساماندهی شود، خواسته ما این است که میراث به وظایف قانونی خود در جزیره خارگ عمل کندو تاکنون کم لطفی در این زمینه صورت گرفته است.

رئیس شورای شهر خارگ تصریح کرد: خارگ به واسطه بومیان اصیل خود دارای صنایع دستی غنی است و باید از پتانسیل به صورت ویژه ورود شود، خواسته ما و اکثر اهالی اینست که بحث گردشگری جزیره خارگ فعال و با برنامه ریزی مدون اغاز و به بهره برداری برسد.

باقری ادامه داد: ما خواستار حضور دائمی و قوی میراث فرهنگی در جزیره خارگ هستیم که این حضور باعث رشد و شکوفایی این حوزه در جزیره خارگ خواهد شد.

انتهای پیام/م

لزوم حضور دائمی و قوی میراث فرهنگی در جزیره خارگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.