مدیرکل دادگستری استان همدان؛

ابلاغ نیمی از پرونده های قضایی الکترونیکی است

مدیرکل دادگستری استان همدان گفت: ابلاغ ۶۰ درصد اوراق قضایی استان همدان الکترونیکی است.

ابلاغ نیمی از پرونده های قضایی الکترونیکی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مترقب، مدیرکل دادگستری استان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به عملکرد دستگاه قضایی استان گفت : ابلاغ الکترونیک اوراق قضایی از سال ۹۵ آغاز شده و هم اکنون بیش از ۶۰ درصد از ابلاغ اوراق قضایی معادل نیمی از پرونده ها در استان الکترونیکی است.

 مترقب افزود: ابلاغ الکترونیک اوراق قضایی موجب افزایش رضایتمندی مردم و تسریع در رسیدگی به پرونده های قضایی شده است.

وی خدمات قضایی اجتماعی مطلوب را از دیگر عملکرد دادگستری بیان کرد و گفت: هم اکنون ۵ دفتر خدمات قضایی با بکارگیری افراد تأیید شده مراجع ذیصلاح در همدان و شهرستانهای نهاوند و ملایرفعالیت می کنند.

مدیر کل دادگستری استان با اشاره به عملکرد ارزنده شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: حفظ و تأمین حقوق عامه مردم در زمینه محیط زیست،آب های زیر زمینی، مراتع و منابع طبیعی، تأمین امنیت عمومی در جرایم خشن و رسیدگی به جرایم اقتصادی از اولویت ها و تاکیدات دستگاه قضایی استان است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در این دیدار با استناد به آیات قرآن و احادیث کار قضاوت را بسیار مهم ، خطیر و حساس بیان کرد و گفت: مسئولیت قضاوت نیازمند تخصص، هوش و زکاوت و عزم و اراده قوی است .

آیت الله محمدی با اشاره به اینکه یکی از وظایف خطیر دستگاه قضا ایجاد امید و اطمینان بین مردم جامعه است افزود: مسئولیت قضاوت یک تکلیف الهی و بسیار حساس بوده و نزده خداوند اجر و پاداش مضاعف دارد.

انتهای پیام/ د

ابلاغ 60 درصد اوراق قضایی الکترونیکی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.