پیست اسکی کاکان برای اسکی بازان چمنی مورد استفاده قرار می گیرد؟

رئیس فدراسیون اسکی کشور گفت: پیست اسکی کاکان ظرفیت استفاده پیست چمن را داراست و می تواند از قطب های ورزش اسکی روی چمن در کشور باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج رئیس فدراسیون اسکی کشور در مجمع سالیانه هیات اسکی کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج گفت :توسعه ورزش استان نیازمند امکانات است و این مهم جزو با هدف گذاری و برنامه ریزی میسر نخواهد شد .

افتخاری وظیفه مدیریت را توسعه زیر ساخت ها ذکر کرد و ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در راه اندازی مجدد و تلاش در جهت اعتلای این رشته ،از اختصاص مبلغ 80 میلیون توسط علوی مدیر کل ورزش و جوانان خبر داد و بر بازنگری در هیات اسکی ،تشکیل تیم قوی در هیات استان و خرید تجهیزات و امکانات لازم برای راه اندازی مجدد این پیست شد .

وی از قابلیت پیست اسکی کاکان در فصل تابستان و نیاز پیست های اسکی کشور با توجه به بارش کم به دستگاههای برف ساز خبر داد.

افتخاری از حضور تیم اسنوبرد استان در رقابت های کشور همراه با کسب مقام سومی توسط یکی اسکی بازان استان ابراز خرسندی کرد و تصریح کرد :سنین 9تا 12 سال جامعه هدف اسکی کشور است و این فدراسیون این آمادگی را داراست با هزینه و امکانات فدراسیون پذیرای مربیان اسکی استان در تهران باشد.

رئیس فدراسیون اسکی کشوربا اشاره از طرح استعداد یابی در ورزش اسکی کشور افزود: فدراسیون از اسکی استان برای توسعه این ورزش حمایت می کندوخواستار برگزاری تست پیگر سنجی در این رشته شد .

انتهای پیام/د

پیست اسکی کاکان برای اسکیت بازان جمنی

 

برچسب ها: وزارت ورزش ، اسکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.