جشنواره فرهنگی ورزشی در زاهدان برگزار شد

جشنواره فرهنگی ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر با هدف ایجاد روحیه نشاط اجتماعی در منطقه حاشیه‌ای شیرآباد زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه گسترش نشاط اجتماعی از عوامل موثر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد است برگزاری چنین برنامه‌هایی در سطح جامعه به ویژه مناطق حاشیه نشین ضرورت دارد.

سعید امیری با اشاره به نقش ورزش در پیشگیری از اعتیاد گفت: معقوله ورزش جدای از ایجاد شادابی و نشاط و افزایش آمادگی جسمانی افراد، نقش تاثیرگذاری در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی مانند اعتیاد دارد.

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زاهدان نیز گفت: موضوع اعتیاد و لزوم مقابله با این پدیده شوم همواره در سطح کشور مطرح است چرا که روی آوردن به اعتیاد به طور قطع مشکلات و تهدیداتی را برای جامعه به دنبال خواهد داشت.

پیمان نارویی افزود: پرداختن به مسائل فرهنگی و ورزشی با هدف مبارزه با این پدیده خانمان سوز بسیار موثر واقع خواهد شد.

وی اظهار داشت: شهرداری زاهدان سال هاست که در کنار امور خدماتی و عمرانی در سطح شهر سعی کرده تا در مقوله فرهنگی و رفتارسازی در عرصه‌های مختلف نیز با جدیت ورود پیدا کند.

انتهای پیام/گ

جشنواره فرهنگی ورزشی در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار