۵۰ واحد تولیدی در قزوین مشکل حقوقی دارند

دادستان قزوین گفت: حدود ۵۰ واحد تولیدی استان با مشکلات حقوقی در زمینه حقوق‌های معوقه، مالیات و تامین اجتماعی روبرو هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی شهرک صنعتی لیا قزوین، گفت: در قزوین عزم و اراده جدی برای برطرف کردن مشکل واحد‌های تولیدی شکل گرفته است، اما همه دستگاه‌ها ضمن پرهیز از نگاه‌های سطحی و جزیره‌ای باید برای حل مشکلات آن‌ها اقدام کنند.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی مشکل اندکی از واحد‌های تولیدی را مربوط به سیاست و تصمیمات کشور‌های خارجی دانست و گفت: بخش اعظمی از مشکلات صنایع و تولیدات به داخل کشور بر می‌گردد که در صورت اراده جمعی می‌توان آن‌ها را مرتفع ساخت.

دادستان قزوین اضافه کرد: برای بررسی و حل مشکل واحد‌های تولیدی، ستاد اقتصادی مقاومتی در دادگستری استان تشکیل شده است که به صورت هفتگی معضلات موجود را مورد رصد قرار می‌دهد و برای حل آن‌ها تصمیم گیری می‌کند.

وی افزود: همچنین برای حمایت از صنایع داخلی به دستگاه‌های خدمات رسان مانند آب، برق، گاز و تلفن اعلام شده است تا برای رفع موانع موجود، بدون هماهنگی از قطع انشعابات خود در واحد‌های تولیدی خودداری کنند.

انتهای پیام/

ستاد اقتصادی مقاومتی در دادگستری استان تشکیل شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.