شهرک های تعاونی روانسر از نعمت آب برخوردار شدند

مدیر امور آبفای شهرستان روانسر گفت: طرح تأمین آب و اجرای شبکه های آب و فاضلاب در شهرک های تعاونی ساخت شهر روانسر اجرا شد.

مدیر امور آبفای شهرستان روانسر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت:اهالی شهرک های فرهنگیان فاز 2، شهرک کارکنان بهداشت و درمان، اراضی گویری، اراضی جدید اوقاف در شهرک ویس القرن، بدون اجرای زیرساخت های شبکه های آب و فاضلاب، در سنوات گذشته اقدام به ساخت و ساز و احداث منازل مسکونی نموده اند، که به دلایل زیادی از جمله عدم همکاری تعاونی ها و پرداخت حق و حقوق قانونی این امور، خدمات آب و فاضلاب در شهرک های فوق ارائه نمی شد.

وی با تأکید بر اینکه عدم بهره مندی از خدمات آبفا گلایه و اعتراض اهالی این شهرکها را در پی داشت که در نهایت با پیگیری های متعدد و مداوم و با نظر مساعد مدیرعامل شرکت، طرح تأمین آب و اجرای شبکه های آب و فاضلاب در شهرک های مذکور اجرا و در خردادماه سالجاری مورد بهره برداری قرار گرفت.

صالحی گفت: این اقدام نه تنها موجب آرامش فضا و فروکش کردن اعتراضات و کاهش نگرانی ساکنان این شهرک ها شد بلکه عده زیادی از ساکنین با ابراز خوشحالی و اظهار تشکر، اقدام به اخذ مجوز انشعابات نیز نمودند.

مدیر امور آبفای شهرستان روانسر افزود: برای این شهرک ها حدوداً 6 کیلومتر شبکه توزیع آب و 4.5 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب اجرا شده است.

وی یادآور شد: اقدامات مزبور در شهرک ویس القرن توسط اوقاف و با نظارت امور آبفا انجام می شود و تاکنون از 4 کیلومتر تعهد اجرای شبکه توزیع آب، 3 کیلومتر و از 2 کیلومتر تعهد اجرای شبکه فاضلاب، 1.5 کیلومتر آن به انجام رسیده است.

 

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار