معرفی ۱۵۰ متخلف در سال گذشته به تخلفات بازرسی استان یزد

مدیرکل بازرسی استان یزد از معرفی ۱۵۰ متخلف در سال گذشته به تخلفات این اداره خبرداد.

معرفی ۱۵۰ متخلف در سال گذشته به تخلفات بازرسی استان یزدطالبی مدیرکل بازرسی استان یزددر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد با اشاره به فعالیت‌های اداره کل بازرسی استان در سال گذشته گفت:در سال گذشته در مجموع ۱۵۰ نفر به تخلفات معرفی و از این تعداد ۵۵ نفر به دادسرا معرفی شدند.

طالبی افزود:در راستای نظارت، ۴۴۵ معامله‌ی دولتی نظارت شده که عمدتا معاملات سنگین بوده که ۱۳۵ مورد تذکر داده شده و ۵۲ میلیارد ریال نیز تجدید نظر و لغو معامله شده است.

وی خاطرنشان کرد:در سال ۹۶ مجموعا ۳۲۸ مورد پرونده پیشنهاد داده شده که حدود ۲۵ مورد پرونده برنامه‌ای و مورد ۵۵ پرونده موردی بوده است.

مدیرکل بازرسی استان یزد با اشاره به ابلاغ ۲۰ نامه هشداری به دستگاه‌های استان خاطرنشان کرد:استان یزد از سطح سلامت بالایی برخوردار است که آموزش می‌تواند به مدیران دستگاه‌ها کمک کند تا کمتر دچار تخلف شوند.

طالبی تصریح کرد:بیشترین تخلفات در دستگاه‌هایی که مراجعات و اختیارات زیادی دارند رخ می‌دهد که راه حل این مشکل نیز محدود کردن اختیارات و الکترونیکی کردن خدمات ادارات است.

وی با اشاره به حسن اعتماد شهروندان ورسانه‌ها به اداره کل بازرسی گفت: شهروندان می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۶ و shekayat.bazresi.ir شکایات و تخلفاتی که رخ می‌دهد را اطلاع دهند که خوشبختانه در سال گذشته ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش اعلام شکایات از جانب شهروندان را داشتیم.

انتهای پیام/ ا

افزایش 20 درصدی تعامل مردم با اداره کل بازرسی استان یزد

برچسب ها: اداره بازرسی ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.