ارتباط و تعامل مطلوب نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف در سطح استان بوشهر

استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت ارتباط و تعامل مطلوب نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف در سطح استان، گفت: تعامل خوبی بین مجموعه اجرایی و قضایی در استان بوشهر وجود دارد.

ارتباط و تعامل مطلوب نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف در سطح استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در نشست با مسئولان دستگاه قضایی استان بوشهر اظهار داشت: دستگاه قضایی در توسعه و گسترش عدالت در جامعه نقش و وظیفه بسیار مهمی را بر عهده دارد.

وی همکاری و تعامل بین همه دستگاه‌ها را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: نقش بی‌نظیر دستگاه قضایی در توسعه امنیت در جامعه قابل انکار نیست و نیاز است که تعامل و همراهی خوبی با این مجموعه صورت گیرد.

استاندار بوشهر با اشاره به ارتباط و تعامل مطلوب نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف در سطح استان، بیان کرد: تعامل خوبی بین مجموعه اجرایی و قضایی در استان بوشهر وجود دارد و فاصله‌ای وجود ندارد.

وی اضافه کرد: دستگاه قضایی استان بوشهر در هر جای استان نیاز به حمایت در راستای حل مشکلات مردم بوده خیلی خوب ورود کرده و تصمیمات ارزشمندی گرفته است.

گراوند با تاکید بر اینکه کار عمیق و باحوصله از پیش‌نیاز‌های اجرای عدالت در جامعه است، ادامه داد: شاهد رضایت‌مندی خوبی از دستگاه قضایی در استان بوشهر هستیم و وضعیت رسیدگی به پرونده‌های قضایی در استان مطلوب است.

وی نزدیکی مردم و مسئولان را یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد و افزود: یکی از راهکار‌های ارتباط بیشتر و بهتر مردم و مسئولان راه اندازی میز خدمت در ادارات و دستگاه‌های مختلف است.

استاندار بوشهر با تقدیر نگاه مناسب رئیس کل دادگستری استان بوشهر و مسئولان قضایی در حل مشکلات مردم تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم استفاده کنیم.

انتهای پیام/م

تعامل خوبی بین نهادهای اجرایی و قضایی در استان بوشهر وجود دارد

برچسب ها: دادگاه ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.