شرکت 90 هزار دانش آموز اردبیلی در برنامه های اوقات فراغت

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: امسال پیش بینی می شود 90 هزار دانش آموز در برنامه های اوقات فراغت مشارکت داشته باشند.

احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،افزود: 350 پایگاه اوقات فراغت دانش آموزی با 12 هزار کلاس درس در استان ایجاد شده است.

وی گفت: تابستان سال گذشته 75 هزار دانش آموز در برنامه های اوقات فراغت شرکت کرده بودند که امسال پیش بینی می شود 90 هزار دانش آموز در این برنامه ها مشارکت داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: تبلیغات لازم برای ثبت نام دانش آموزان در برنامه های اوقات فراغت قبل از تعطیلی مدارس انجام شده و 165 برنامه عملیاتی در قالب طرح اوقات فراغت برای دانش آموزان اجرا خواهد شد.

ناصری تصریح کرد: محل هایی که پایگاه های اوقات فراغت در آن ایجاد شده شامل هنرستان ها ، مدارس ، دارالقرآن ها ، سالن های ورزشی ، کانون های فرهنگی و تربیتی و اردوگاه های دانش آموزی است.

وی با اشاره به آغاز برنامه های طرح اوقات فراغت از هفته دوم تیر ماه در استان گفت: ثبت نام برای شرکت در این برنامه ها در هفته اول تیرماه انجام می شود و میزان شهریه شرکت در این کلاس ها و برنامه بین 50 تا 200 هزار ریال می باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد : نیروهای فعال در پایگاه های اوقات فراغت دانش آموزی جزو معلمان و فرهنگیان آموزش و پرورش می باشند و در صورت ارائه آموزش های تخصصی از نیروهای سایر دستگاه ها نیر استفاده می شود.

انتهای پیام/ع

پایگاه اوقات فراغت دانش آموزی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.