در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تغییر نام «رامین آلدو» به «بچه های آسمان»/ «حسن کچل» به نگارش نهایی رسید

نادره ترکمانی کارگردان سینما گفت: فیلمبرداری«رامین آلدو» به پایان رسیده و به دلیل تغییر محتوا به «بچه های آسمان» تغییر نام می دهد.

نادره ترکمانی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به جدیدترین فعالیت سینمایی خود گفت: فیلمبرداری اثری با نام موقت«رامین آلدو»را به پایان رساندیم البته نامش تغییر می کند چون روند کار به نحوی جلو رفت که مفهوم فیلم با این نام مطابقتی ندارد و به احتمال فراوان به «بچه های آسمان» تغییر نام خواهد داد.

وی افزود: این اثر با نام« رامین آلدو» یک شخصیت را مد نظر قرار می داد  اما در حال حاضر ماجرای تعدادی بچه را روایت می کند که قطعا با نام«بچه های آسمان»منطقی تر است.

ترکمانی با بیان اینکه فیلمبرداری این فیلم حوالی بابلسر انجام شد و هم اکنون کاوه ایمانی تدوین آن را انجام می دهد، گفت: در مورد موسیقی هنوز به نتیجه قطعی با فرد خاصی نرسیدیم اما قرار است صداگذاری را آرش قاسمی انجام دهد.

این کارگردان بیان کرد: بازیگرانی چون نعیمه نظام دوست، ساناز سماواتی، مهران رجبی، مهیار نجیب،پارسیا شکوری، و بازیگرانی از منطقه بابلسر با نام های امیررضا فرامرزی،محمد تقی و محمد مهدی رحمانی،ارکان ترنج،فراز محمد تبار،مهدی محسن زاده و فاطمه زهرا میرزازاده در این فیلم نقش آفرینی کردند.

ترکمانی تصریح کرد: کارگردانی این فیلم برعهده خودم و تهیه کنندگی آن را مهدی اکبری پیش می برد و امیدواریم کارهای فنی آن زمانی به پایان برسد که بتوانیم برای حضور در جشنواره کودک و نوجوان اقدام کنیم.

ترکمانی با اشاره به آخرین وضعیت ساخت«حسن کچل»گفت: هم اکنون در مرحله نگارش نهایی فیلمنامه قرار دارد.

انتهای پیام/

«رامین آلدو» به «بچه های آسمان» تغییر نام می دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار