روغنی: امیری بعد از بازگشت به ایران قراردادش را تمدید می کند

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: وحید امیری تعصب خاصی به پرسپولیس دارد و به طور حتم بعد از بازگشت به ایران قرارداد خود را تمدید می کند.

 ابوالفضل روغنی عضو هیئت مدیره پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره درخشش بیرانوند و امیری در جام جهانی روسیه و برنامه باشگاه برای حفظ این 2 ملی پوش اظهار کرد: این 2 بازیکن در جام جهانی روسیه عملکرد خوبی دارند و به طور حتم پیشنهادهای خوبی هم دریافت می کنند اما آنها به باشگاه پرسپولیس تعصب دارند و به طور حتم  امیری بعد از بازگشت به ایران، قرارداد خود را تمدید می کند. 

او ادامه داد: البته علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و او به تعهداتش پایبند است و به تیم دیگری نمی رود. در جلسه هیئت مدیره هم مقرر شد تا رضایت این 2 ملی پوش را برای ماندن در پرسپولیس جلب کنیم. 

 سروش رفیعی در نیم فصل دوم به پرسپولیس می پیوندد 

روغنی درباره وضعیت سروش رفیعی بیان کرد: صحبتهایی با سروش رفیعی شده است و امیدواریم بتوانیم برای نیم فصل دوم این بازیکن را به خدمت بگیریم.  بازیکنان جدید تیم هم بعد از پایان محرومیت نقل و انتقالاتی و در نیم فصل دوم اجازه بازی پیدا می کنند.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره اینکه در صورت پرداخت نشدن بدهی ها مجوز حرفه ای دریافت نمی کنید، گفت: مجوز حرفه ای از سوی فیفا و ای اف سی صادر می شود اما همه تلاش خود را می کنیم تا بدهی ها را پرداخت کنیم تا مشکلی برایمان به وجود نیاید.

در فصل نقل و انتقالات ریخت و پاش نمی کنیم 

روغنی درباره اینکه یکی از تیم های پایتخت برای جذب یک بازیکن هزینه میلیاردی کرده است، اظهار کرد: باشگاه های پرسپولیس و استقلال دولتی هستند و مسئولان بر دخل و خرج این 2 باشگاه نظارت می کنند.البته ما همه تلاش خود را می کنیم تا در نقل و انتقالات ریخت و پاش نداشته باشیم و در چارچوب قانون عمل کنیم و دستگاه های نظارتی هم بر عملکرد تیم ها در نقل و انتقالات نظارت می کنند.

کنترل هزینه ها در اردوی کرواسی جزء برنامه هایمان است 

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره اینکه با توجه به گرانی ارز و بدهی های این تیم بهتر نبود در ایران اردو بر پا می کردید، گفت: هر تیمی که قصد دارد در کورس قهرمانی بماند و هت تریک قهرمانی کند باید ابزار و امکانات لازم را داشته باشد که پرسپولیس هم از این امر مستثنی نیست. برای برگزاری اردو  طبق نظر سرمربی تیم عمل می کنیم و کنترل هزینه ها هم جزء برنامه هایمان است.

او درباره وضعیت شکایت از وکیل سوئیسی بیان کرد: بحث شکایت از وکیل سوئیسی در جلسه امروز هیئت مدیره مطرح شد و قرار است پیگیری های لازم در این باره صورت بگیرد تا از حق و حقوق باشگاه دفاع شود.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره وضعیت انتخاب نفر پنجم هیئت مدیره گفت: من  اطلاعی ندارم اما انتخاب عضو هیئت مدیره جزء اختیارات وزیر ورزش و جوانان است و او در این باره تصمیم می گیرد. 

روغنی درباره جلسه هیئت مدیره پرسپولیس گفت: وضعیت جاری باشگاه در جلسه هیئت مدیره بررسی شد و با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالاتی بسته مانده است گرشاسبی گزارشی در این باره ارائه کرد که بازیکنان جدید نمی توانند در نیم فصل اول بازی کنند و مسائل مالی و اردوی تیم در کرواسی هم بررسی کردیم. 

بیستر بخوانیم: 

تشریح جلسه هیئت مدیره پرسپولیس از زبان کاشانی

جلسه هیئت مدیره پرسپولیس برگزار شد

انتهای پیام/ 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار