نشست مسئولان اجرایی سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی در یزد

در نشست مسئولان اجرایی سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی گزارشی از فرآیند برگزاری جشنواره از آغاز فراخوان تاکنون ارائه شد.

به گزارش خبرنگار حاضر در محل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در این نشست پیرامون بهتر برگزارشدن جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی، برنامه‌های جنبی و زمان برگزاری جشنواره بحث و تبادل نظر شد.

عباس گلرسان، دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی با اعلام اینکه تاکنون ۱۶۰ اثر در سامانه جشنواره به ثبت رسیده است ،گفت: بیشترین شرکت کنندگان از استان‌های کردستان و تهران بوده اند.

وی با اشاره به نقش تاثیر گذار مردم در شور و نشاط برگزاری جشنواره افزود: بنا داریم در برنامه‌های جنبی بخش‌های مردمی را با مشارکت خود محبان امام رضا (ع) اضافه کنیم.

جوادیان زاده دبیر سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی هم گفت: جشنواره رضوی عرصه‌ای است برای ارائه‌ی آثاری با موضوع رضوی که در واقع ریشه‌ای عمیق در فرهنگ مردم ایران خصوصا یزدی‌ها دارد.

جوادیان زاده با اشاره به متفاوت بودن این دوره جشنواره نسبت به سال‌های گذشته افزود: جشنواره رضوی فضایی را ایجاد می‌کند که سینما گران جوان فیلم‌هایی با موضوع ریشه دار رضوی بسازند و استعداد‌های جوان به سینمای ایران معرفی شوند.

وی افزود: باید کارگاه‌های تخصصی از ایده پردازی تا تولید فیلم و نشست‌های نقد فیلم در برنامه‌های جنبی دیده شود و اصحاب رسانه هم برنامه‌های جشنواره رضوی را که مزین به نام امام رضا (ع) بصورت برجسته برای مردم اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ ا

نشست مسئولان اجرایی سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی در یزد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار