رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اراک:

موزه دفاع مقدس استان مرکزی افتتاح می‌شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: امیدواریم امسال در دهه فجر موزه دفاع مقدس استان مرکزی افتتاح شود.

 موزه دفاع مقدس استان مرکزی افتتاح می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  سردار بهمن کارگر عصر امروز در جلسه مدیران استانی روسای بنیاد حفظ آثار7 استان کشور که در سالن جلسات فرماندهی انتظامی لرستان برگزار شد به سفر اخیر خود به استان مرکزی اشاره کرد و اظهارداشت: امیدواریم امسال در دهه فجر موزه دفاع مقدس استان مرکزی افتتاح شود.

وی افزود: یکی از کارهای خوبی که در استان‌ها می‌توان انجام داد این است که مدیران با اخلاق و رفتار خوب که منجر به انجام کار شود فعالیت داشته باشند بنابراین اگر در ابتدای کار مرجعیت پیدا کنند می‌توانند کارها را پیش ببرند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس عنوان کرد: نمی‌توانم باور کنم کسی ادعا کند در استان نمی‌توان کار کرد مشکل اساسی به خودش برمی‌‌گردد پس باید دست به دست هم دهیم، توکل بر خدا کنیم تا موفق شویم.

وی به دیدار خود با خانواده یکی از شهدای نیروی انتظامی که حدود 15 روز پیش پیکر مطهرش را شهید آورده بودند اشاره کرد و گفت: امروز در اراک با خانواده این شهید دیدار  داشتیم و هنوز از فکر این قضیه بیرون نیامدم، این شهید دو فرزند پسر و همسری جوان داشت که هنوز داغدار بودند و زمانی با این خانواده دیدار کردم، خانمی که هنوز زیر 30 سال است چه روحیه‌ای داشت که درخواست می‌کرد در کنار همسرش دفن شود و باور داشت که خود نیز شهید می‌شود.

سردار کارگر عنوان کرد: زمانی که دور میز می‌نشینیم باید خود را ارزیابی کنیم چرا که مردم به عملکرد ما مسئولان نگاه می‌کنند پس ما جدا از این مسائل نیستیم و باید حواسمان جمع باشد.

وی با بیان اینکه خطبه 3 نهج البلاغه حضرت علی(ع) که به مسئولیت‌های اجتماعی اشاره می‌کند مسئله خیلی مهمی است بیان کرد: باید به تکالیف خود عمل کنیم نه به مسائل دنیوی فکر کنیم، مردم ثروتمند و پولدار قصر شیرین در یک روزه فقیر شدند و برای مردمی که در بم و سرپل ذهاب زندگی می‌کردند چه اتفاقی افتاد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس عزت و ذلت را در دست خدا دانست و گفت: در بنیاد حفظ آثار یکی از ارزش‌ها این است که خودمان ارزشی باشیم چون در غیر این صورت نمی‌توانیم ارزش‌ها را حاکم کنیم پس همه باید به هم تذکر دهیم.

وی تصریح کرد: در بنیاد حفظ آثار باید در  راستای ارزش‌های انقلاب اسلامی جلو برویم که جدای از ارزشهای دفاع مقدس نیست، حواسمان باشد مردم بصیر هستند و باید گفت اگر حرف ما روی مردم اثر نمی‌‌گذارد این است که ما خودمان عامل نیستیم، اگر اینگونه نباشد پس چرا حرف شهید بروجردی، همت، باکری و... شنیده می‌شد.

انتهای پیام/س

ایجاد موزه دفاع مقدس در اراک

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.