جام جهانی ۲۰۱۸؛

نتیجه و خلاصه دیدار تیم‌های مصر و عربستان

در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تیم های مصر و عربستان به مصاف هم رفتند که این تقابل با پیروزی ۲ بر یک عربستان به پایان رسید.

نتیجه و خلاصه دیدار تیم های مصر و عربستانبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تیم های مصر و عربستان در ورزشگاه ولگوگراد آرنا به مصاف هم رفتند که تقابل این ۲ تیم با پیروزی ۲ بر یک عربستان به پایان رسید.

در این مسابقه، ابتدا محمد صلاح در دقیقه ۲۲ برای مصری ها گلزنی کرد اما در ادامه بازیکنان عربستانی ۲ بار توسط سلمان فرج ( ۴۵ ) و سالم الدوساری ( ۹۵ ) گلزنی کردند تا سعودی ها به پیروزی برسند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجاجام جهانی 2018) دنبال کنید.

ترکیب مصر:

عصام الحضری، علی جبر، احمد حجازی، احمد فتحی، محمد عبدالشافی، محمد الننی، طارق حامد، محمد صلاح، محمود ترزگه، عبدالله السعید و مروان محسن

ترکیب عربستان:

یاسر المسیلیم، اسامه هوساوی، معتز هوساوی، محمد البریک، یاسر الشهرانی، عبدالله عطیف، سلمان فرج، حسین المقهوی، هتان باهبری، سالم الدوساری و فهد المولد

در این مسابقه مانند انتظار مصری ها عملکرد فوق العاده ای داشتند و بازی را خیلی خوب آغاز کردند و در دقیقه ۲۲ توسط محمد صلاح به گل رسیدند اما پس از این گل، عقب نشستند و عربستانی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند. تلاش سعودی ها در نیمه اول جواب داد و آنها در دقیقه ۴۱ سانتر یاسر الشهرانی به دست احمد فتحی، کاپیتان مصر برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد اما عصام الحضری، دروازه بان ۴۵ ساله مصری ها این توپ را گرفت تا همچنان بازی یک بر صفر به سود آنها باشد اما بازهم داور کلمبیایی برای عربستان پنالتی گرفت و این بار فرج توپ را به گل تبدیل کرد.

در نیمه دوم هم حملات ۲ تیم سودی نداشت تا اینکه سالم الدوسای در دقیقه ۹۵ برای عربستان گل پیروزی بخش را زد و این تیم را ۳ امتیازی کرد.

در این گروه، شاگردان تابارز با ۹ امتیاز در صدر قرار گرفتند و روسیه با ۶ امتیاز در رده دوم جای گرفت و به مرحله بعد صعود کرد. عربستان با ۳ امتیاز در رده سوم و مصر بدون امتیاز با جام جهانی وداع کردند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

پذیرایی عجیب چچنی ها از صلاح قبل از بازی با عربستان

ترکیب دیدار عربستان و مصر اعلام شد

انتهای پیام/

عربستان 2 - مصر 1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار