«هارلی-دیویدسون» برخی خطوط تولید خود را از آمریکا خارج می‌کند

موتورسیکلت‌سازی «هارلی-دیویدسون» برای در امان ماندن از تعرفه‎های جدید اتحادیه اروپا علیه آمریکا برخی از خطوط تولید خود را از این کشور خارج می‌کند.

«هارلی-دیویدسون» برخی خطوط تولید خود را از آمریکا خارج می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رویترز، شرکت موتورسیکلت‌سازی «هارلی-دیویدسون» امروز (دوشنبه) اعلام کرد برای در امان ماندن از تعرفه‎های گمرکی جدید اتحادیه اروپا علیه آمریکا، خطوط تولید موتورسیکلت‌های ارسالی به کشورهای عضو این اتحادیه را از آمریکا خارج و به تأسیسات بین المللی خود منتقل خواهد کرد.

بر اساس برآورد هارلی دیویدسون، تعرفه‌های وارداتی تلافی جویانه بروکسل علیه واشنگتن، سالیانه حدود 90 تا 100 میلیون دلار هزینه خواهد داشت.

اقدام این موتورسیکلت‌سازی در انتقال خطوط تولید خود به خارج از آمریکا یکی از پیامدهای پیش بینی نشده تعرفه های وضع شده از سوی دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، علیه فولاد و آلومینیوم وارداتی از کشورهای عضو اتحادیه اروپاست. دولت ترامپ اوایل ماه جاری میلادی، با ادعای حمایت از مشاغل آمریکایی از اعمال این تعرفه های گمرکی خبر داد.

اتحادیه اروپا نیز در اقدامی تلافی جویانه، وضع تعرفه های گمرکی 25 درصدی بر برخی کالاهای وارداتی از آمریکا از جمله موتورسیکلت های هارلی دیویدسون را از بیست و دوم ژوئن (اول تیرماه) آغاز کرد.

انتهای پیام/

خروج خطوط تولید هارلی دیویدسون از آمریکا به علت تعرفه‌های تلافی‌جویانه بروکسل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار