رادیو گفت و گو با ویژه برنامه گفتگوی اجتماعی تلاش می کند تا نقش دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را بررسی کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛همزمان با فرارسیدن هفته قوه قضائیه، رادیو گفت و گو با ویژه برنامه گفتگوی اجتماعی تلاش می کند تا در خصوص نقش دفاتر خدمات الکترونیک قضایی که سبب تسهیل در امور قضایی مردم شده است، سخن بگوید.

گفت و گوی اجتماعی عنوان ویژه برنامه ای از این شبکه رادیویی است که به بررسی موضوعات مهم و به روز اجتماعی در حوزه‌های خرد و کلان می پردازد.

این برنامه  از شنبه تا چهارشنبه هر روز به طور زنده ساعت ۱۳:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه تقدیم مخاطبان می شود، در برنامه این هفته به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه در خصوص نقش دفاتر خدمات الکترونیک قضایی که سبب تسهیل در امور قضایی مردم شده است، سخن می گوید.

روند اجرای پرونده های ارجاعی وارده و افزایش بهره وری در دستگاه قضایی، نقش دفاتر قضایی خدمات الکترونیک قضایی در اطاله دادرسی و ایجاد رضایتمندی مراجعین به مراجع قضایی و سلامت دستگاه قضایی از جمله موضوعات این برنامه است که در این هفته با حضور کارشناسان به آن پرداخته می شود.

اهمیت نگاه به خدمات الکترونیک قضایی و تکریم ارباب رجوع در حوزه قضایی، تسریع در روند پرونده های قضائی در تمام مراحل آن و اهمیت سلامت دستگاه قضا در کشور و نظام اسلامی و نقش دفاتر خدمات قضایی، از جمله محورهای مورد بحث این برنامه در هفته قوه قضائیه است که با حضور محمد عظیمیان نایب رئیس کانون دفاتر خدمات قضایی، علی باقری نیا قاضی دادگستری،  بهروز میرزایی مدیر دفتر خدمات قضائی و علیرضا سلیمی نائینی عضو دادگاه بدوی کانون خدمات الکترونیک قضائی مورد بررسی قرار می گیرد.

لازم به ذکر است؛فریدون ماهر تهیه کننده، سید علی اکبر حسینی امامی گوینده ،مخاطبان را در این برنامه همراهی می کنند.

انتهای پیام/

نقش دفاتر خدمات الکترونیک قضائی همزمان با هفته قوه قضائیه بررسی می شود

برچسب ها: رادیو ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار