برگزاری جلسه بررسی مسائل و مشکلات فرهنگی اصناف

جلسه بررسی مسائل و مشکلات فرهنگی اصناف با حضور جانشین دبیر ستاد اکر به معروف و نهی از منکر خوزستان و معاونان این ستاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه ای با حضور جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و رئیس اداره اماکن و رئیس اتحادیه اصناف برگزار گردید و مشکلات و مسائل فرهنگی اصناف استان خوزستان مورد بررسی قرار گرفت.

کهزاد سروستانی، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان در این جلسه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان داشت: تخلفات برابر نیستند و گمراه کردن انسان های مومن کمک به دشمنان اسلام است.

وی در ادامه خواستار همکاری و هماهنگی بیش تر اتحادیه ها در این زمینه شد.

سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون اجرایی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان به شیوه های مختلف کار فرهنگی دشمن اشاره کرد و خواستار توجه جدی به اصناف و زیر مجموعه ها و بازار شد.

وی در ادامه یکی از افتخارات استعمارگران بویژه آمریکا را استحاله فرهنگی جوامع عنوان و اظهار کرد: ما باید در این زمینه بسیار هوشیار باشیم.

نورالله حسن زاده، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت در این جلسه آمادگی این ستاد را برای همکاری های لازم با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اعلام کرد.

کیانی با اشاره به قانون حمایت از آمران به معروف اذعان داشت: همه دستگاه های فرهنگی وظیفه اطلاع رسانی و تبیین مسائل مختلف را دارند و براساس مواد ۱۸ و ۱۹ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر مصوبات ستاد در چهار چوب این قانون برای همه از جمله اصناف لازم الاجرا است.

گفتنی است؛ در پایان سایر اعضاء نقطه نظرات خود را مطرح و مصوباتی جهت اجرا به تصویب رسید.

انتهای پیام/گ

برگزاری جلسه بررسی مشکلات فرهنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.