معرفی بازی Uncharted Lost Legacy

بازی‌های اکشن جزء آن دسته از بازیهای هیجان انگیز و پرطرفداری محسوب می شوند که افراد جنگجو را به سمت خود کشانده و اجازه تجربه هیجان در محیطی امن را به آنها می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی‌های اکشن جزء آن دسته از بازی‌های هیجان انگیز و پرطرفداری محسوب می شوند که افراد جنگجو را به سمت خود کشانده و اجازه تجربه هیجان را در محیطی امن به آنها می‌دهد.

در همین راستا و با شروع فصل تابستان باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا اطلاعاتی درباره برخی از بازی‌های موجود در بازار را در اختیار علاقه‌مندان و گیمرها قرار دهد و امروز نیز به سراغ معرفی بازی Uncharted Lost Legacy رفته است، پس پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

معرفی بازی Uncharted Lost Legacy

بازی Uncharted Lost Legacy

از همان ابتدا که بازی معرفی شد و سازنده خطر جبران ناپذیری را به جان خرید، اما چون naughty dog یکی از استودیو‌های بازی سازی بزرگ است می‌دانستیم که این بازی هم مانند نسخه چهارم آن موفق خواهد شد که چنین نیز شد.

مطمئن باشید این بازی از بهترین بازی‌های اکشن نسل هشتم است که منتشر شده و باز هم مهارت سازندگان را به رخ می‌کشد.


بیشتر بدانید: معرفی بازی God of war +تصاویر 


در داستان بازی که در هند دنبال می‌شود، Chloe Frazer که به مانند نیتن دریک یک شکارچی گنج یا به اصطلاح treasure hunter است و شخصیت اول این نسخه می‌باشد (در نسخه دوم آنچارتد با او آشنا شده بودیم)، از Nadine Ross که وی را در نسخه چهارم دیده بودیم  درخواست می‌کند تا با او همراه شود و با هم به جستجوی tusk of Ganesh  بروند.

معرفی بازی Uncharted Lost Legacy

Ganesh فرزند خدای هندو‌ها یعنی شیوا است و این عاج افسانه‌ای را در زمانی که در حال دفاع از معبد پدرش بوده است گم کرده است.

پدر خود کلوئی نیز در جستجوی همین عاج بوده و سرانجام نیز جانش را در این مسیر از دست داده و توسط گروهی از دزد‌ها و مزدوران کشته شده است.


دانلود کنید: Battle of Warships 1.65.3 ؛ بازی نبرد کشتی‌های جنگی اندروید 


در واقع داستان این نسخه حول محور ماجرای یافتن یک گنج افسانه‌ای (Tusk of Ganesh) این بار در کوهستان‌های هند و Western Ghats است و البته در مواجهه و مقابله با یک آنتاگونیست و شخصیت منفی اصلی که در این بازی Asav نام دارد.

Uncharted: The Lost Legacy یک نسخه فرعی و به اصطلاح اسپین آف برای فرنچایز آنچارتد محسوب می‌شود و حتما می‌دانید که در چنین نسخه‌هایی معمولا گرافیک و انجین گرافیکی استفاده شده برای ساخت بازی و جلوه‌های بصری دقیقا مشابه عنوان آخر و اصلی است که در آن فرنچایز عرضه شده است (و خب البته گیم پلی نیز معمولا همینطور است که در بخش مربوط به خود در مورد آن صحبت خواهیم کرد)، مخصوصا اگر که عنوان فرعی مانند Uncharted: The Lost Legacy قرار باشد با فاصله کم بعد از نسخه اصلی منتشر شود و در ابتدا یک بسته الحاقی بوده باشد.

معرفی بازی Uncharted Lost Legacy

در مورد Uncharted: The Lost Legacy نیز چنین موضوعی کاملا صادق است و این بازی فرعی در واقع می‌تواند دنباله‌ای بر مراحل نسخه چهارم از نظر بصری باشد که تنها شخصیت قابل بازی‌اش تغییر کرده است.

البته خب حتما خوب می‌دانید که وقتی می‌گوییم گرافیک این نسخه نسبت به نسخه چهارم تغییر زیادی نکرده است، در واقع اصلا نیازی هم نبوده که تغییری کند، زیرا که نسخه چهارم این سری یک شگفتی و یک معجزه گرافیکی در نسل هشتم بازی‌ها به حساب می‌آید.


دانلود کنید: Angry Birds 7.9.2 – بازی پرندگان خشمگین 


به همین ترتیب Uncharted: The Lost Legacy نیز یکی از خارق العاده‌ترین گرافیک‌ها را در نسل هشتم عرضه می‌کند و به واقع جزو زیباترین عناوینی است که تاریخ بازی‌های رایانه‌ای از لحاظ بصری به خود دیده است.

بازی چشم‌های شما را از زیبایی به خود خیره می‌کند و به قدری زیبا و با سلیقه و حرفه‌ای ساخته و پرداخته شده است که جای گرفتن هیچ گونه ایراد و اشکالی را از لحاظ گرافیکی  برای هیچ منتقدی  باقی نمی‌گذارد.

تیم دوم ناتی‌داگ، بعضی از ایده‌های بازی‌های قبلی، مخصوصا «آنچارتد ۴» را برداشته‌اند و تغییرات جزیی‌ای در آنها اعمال کرده‌اند و آنها را در این بازی بیشتر پرورش داده‌اند.

مثلا یکی از مراحل غیرمنتظره‌ی «آنچارتد ۴» جایی بود که همراه با نیتن و سالی و سم سوار بر جیپ در طبیعت ماداگاسکار می‌چرخیدیم.

معرفی بازی Uncharted Lost Legacy

خب، The Lost Legacy این ایده را برداشته است و آن را بزرگ‌تر کرده است.

به‌طوری که حالا در یکی از مراحل بازی که چند ساعت از زمان بازی را هم به خودش اختصاص می‌دهد وارد منطقه‌ای به اسم «گهات غربی» در هند می‌شویم.


بیشتر بدانید: بازی‌های محبوب پلی‌استیشن با قیمت کمتر به فروش می‌رسند +تصاویر


اما این‌ بار برخلاف مرحله‌ی ماداگاسکار با یک محیط نیمه‌باز طرف نیستیم، بلکه ناتی‌داگ کاملا به سیم آخر زده و «آنچارتد» را در این بخش به یک بازی جهان آزاد تبدیل کرده است.

کسانی که مثل من مرحله‌ی ماداگاسکار را دوست داشتند، مطمئنا از این تصمیم حسابی ذوق خواهند کرد.

تمرکز اصلی بازی در این مرحله روی گشت و گذار آزادانه، حل معماها، زدن رد سرنخ‌ها و دنده عوض کردن و گاز دادن روی صخره‌ها و وسط رودخانه‌ها و عکس گرفتن با فلامینگوهاست!

اگرچه در این مرحله هر از گاهی دست به اسلحه هم می‌برید، اما جذابیت اصلی بازی در این بخش نه اکشن‌ها، بلکه حس ماجراجویی پرقدرت و دلپذیری است که در وجود مخاطب زنده می‌کند. این بازی فقط برای PS4 منتشر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار