با مخترعین ایرانی؛

گلخانه‌های خود را به کمک استارت‌آپ‌ها رونق دهید

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سیستمی شده است که به کمک آن می‌توان گیاهان گلخانه ای را مواظبت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره‌ جوانان نخبه‌ در شرکت‌های دانش بنیان‌ همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های ارائه شده از سوی استارت آپ‌ها بپردازد.

امروزه بسیاری از فعالیت‌ها در بستر اینترنت انجام می‌گیرد و به کمک آن می‌توان فعالیت‌های متعددی را انجام داد؛ به کمک اینترنت وسایل می‌توان در یک شهر نشست و اداره مرکزی در شهر دیگر را به دست گرفت.

همه ما می‌دانیم که محیط یک گلخانه تا چه اندازه به مراقبت احتیاج دارد زیرا دمای محیط آن باید مرتبا چک شود و مراقب گیاهان باید بود یک استارت‌آپ به تازگی موفق به طراحی سیستمی شده است که به کمک می‌توان از راه دور اداره گلخانه را به دست گرفت.

به کمک سیستم های هوشمند از اتفاقات فوری گلخانه باخبر شوید

این سیستم بر پایه نرم افزار روی تلفن همراه و رایانه شخصی متصل می‌شود و از طریق این نرم افزارها می‌توانید اداره محیط گلخانه خود را به دست بگیرید و مرتبا دمای محیط را بررسی کنید همچنین این سیستم هوشمند هرگونه آلودگی محیطی را سریعا اطلاع می‌دهد تا مدیر گلخانه باخبر شود و از شیوع آن جلوگیری کند.

همچنین ازجمله قابلیت‌های دیگر سامانه این است که به کاربر اطلاع می‌دهد که گلخانه او به چه گیاه جدیدی احتیاج دارد و کدام گیاه در مرحله رشد و تکثیر قرار دارد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار