کی روش: به بازیکنانم افتخار می‌کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مراتب تقدیر را از تمام بازیکنان و مربیانی که از ما حمایت کردند اعلام می‌نمایم.

کی روش: افتخار می کنم بابت این افتخاراتی که توانستیم بدست آوریم/مراتب تقدیر خودم را از تمام بازیکنان و مربیانی که از ما حمایت کردند اعلام می نمایمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره نتایج درخشان تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: بسیار خوشحالم و افتخار می‌کنم بابت این افتخاراتی که توانستیم بدست آوریم، اما بدون شک مهم‌ترین مطلب این است که مراتب تقدیر را از تمام بازیکنان و مربیانی که از ما حمایت کرده اند اعلام می‌نمایم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او افزود: همین طور دستیارانم که واقعأ در طول این مدت زحمت کشیدند و اگر زحمات آنها نبود نمی‌توانستیم به اینجایی که الان هستیم برسیم.

بیشتر بخوانید:

ملی پوشان کشورمان به ایران بازگشتند

واکنش کی روش به پیشنهاد تمدید قرارداد

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۰۶ تير ۱۳۹۷
خوب دقت کن بجای دهوا با کیروس یا برانکو ببینید رییس فدراسیون چطور این دوتا رو به جان هم انداخته ...یعنی بجای تصمیم قاطع ناراحتی دیگری را بهانه کرده.... این یعنی ضعف که از از دیگران مایه بگذاری.دوم لیگ ما ضیف شده و ساده ترین دلیلش نتایج در مسابقات بین المللی که تیمها شرکت کردند.امیدوارم کشورمان به خواست خدا پیشرفت کنه در همه جیز مخصوصا برنامه ریزی و مدیزیت.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۱۶ ۰۶ تير ۱۳۹۷
آقای کیروش تو طارمی و رضائیان را ناراحت کردی که گفتی لیگ ایران ضعیفه باید بازیکن ها برن خارج تا پیشرفت کنن اونا هم رفتن ترکیه باختند. یا کاوه رضائی رفت از استقلال بعد تو خطش زدی و سردار آزمون نا آماده را سه بازی گذاشتی تو زمین . اما برانکو واقعا پرفسوره
آخرین اخبار