ثبت نام دستگاه‌ های اجرایی مازندران در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

۲۰۹ دستگاه اجرایی مازندران در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت تاکنون ثبت نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد محمدپور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: سامانه تدارکات دولت بزرگترین بنگاه اقتصادی دولت الکترونیک است که در راستای قانون مالیات‌ های مستقیم، احکام دائمی برنامه‌ های توسعه کشور و قانون برنامه ششم توسعه بطور مستقیم در رشد شاخص‌ های توسعه دولت الکترونیک و مشارکت الکترونیکی تشکیل شده است.

وی افزود: این سامانه جهت انجام معاملات (خرید، مناقصه و مزایده) دستگاه‌ های اجرایی بصورت یکپارچه و الکترونیکی است.

محمدپور عمران گفت: این سامانه دستگاه‌ های اجرایی را قادر می‌ سازد کلیه مراحل از ثبت درخواست تا تبادل وجه را بصورت شفاف در محیط رقابت پذیری با امکان دسترسی غیر متمرکز و در یک سیستم یکپارچه و استاندارد منطبق با کلیه قوانین و مصوبات انجام دهند.

وی افزود: تاکنون ۲۰۹ دستگاه اجرایی در مازندران در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت نام نهایی شدند که از این تعداد ۹۱ دستگاه‌ های اجرایی در مازندران خرید‌های خود را در سامانه انجام می‌دهند.

محمدپور عمران گفت: هزار و ۲۷۴ واحد‌های صنفی، تولیدی صنعتی بعنوان تامین کنندگان کالا و خدمات جهت تامین کالا و خدمات مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی در این سامانه ثبت نام کردند.

وی افزود: کلیه واحد‌های صنفی، تولیدی صنعتی مازندران دارای پروانه کسب و یا مجوز می‌ توانند نسبت به ثبت نام در سامانه تدارکات به آدرس:www setadiran.ir اقدام نمایند.

انتهای پیام/ م

استقبال ۲۰۹ دستگاه اجرایی مازندران در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار