سیر، عامل اختلاف ملکه انگلیس و عروس جدیدش!

عروس جدید خانواده سلطنتی انگلیس که از زمان ازدواج با نوه ملکه با محدودیت‌های زیادی مواجه شده، اخیرا از خوردن سیر نیز منع شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ملکه انگلیس و عروس جدید سلطنتی در مورد سیر اختلاف نظر دارند. 

مگان مارکل، بازیگر آمریکایی و عروس جدید خانواده سلطنتی انگلیس، با فهرست طولانی از ممنوعیت‌ها روبروست که همچنان نیز افزایش می‌یابد.

او از زمان ازدواج با شاهزاده هری، نوه ملکه انگلیس، ناچار شد کار و کشور خود را ترک کند، همه صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی را غیر فعال کند و نوع پوشش خود را تغییر دهد؛ اما اخیرا همسر شاهزاده هری از خوردن یکی از خوراکی‌های مورد علاقه خود منع شده است. مگان مارکل نباید در طول دیدار‌ها و سفر‌های خود سیر مصرف کند؛ زیرا بوی بد دهان در رویداد‌های سلطنتی خوشایند نیست.

دارن مک گریدی، سرآشپز کاخ باکینگهام، می‌گوید: ما هیچ گاه غذایی با سیر یا پیاز زیاد سرو نمی‌کنیم. ملکه هیچگاه سیر در منوی غذا ندارد.

با این حال به نظر می‌رسد مگان مارکل یکی از طرفداران سیر است. وی به تازگی که مرغ با سس فیلیپینی را که ترکیبی از سیر، سویا و سرکه است به عنوان غذای مورد علاقه خود اعلام کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گل آقا
۱۴:۰۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۸
در اوج رفاه در محدودیت باشی
در ایران سی سال کار و دوندگی و پول جمع کردن برای رفاه وبعد سی سال خرج کردن برای بدست آوردن سلامتی و هزینه کفن ودفن است. هیچ راهکاری هم وجود ندارد . همه بدهکار به بانک ها هستند و فقط برای بانک ها کار می کنند.!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
ايا ميدانيد خون اشام ها به بوي سير حساسن ؟ :))))
آخرین اخبار