تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان کرمانشاه

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  محمدامین سازگارنژاد معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کرمانشاه در آزمون تمام عرصه ها سربلند بیرون آمده است .

وی گفت : سالانه 300 میلیون نفر از وزارت کار خدمات می‌گیرند.

سازگارنژاد افزود : برجام برخلاف تصورات برخی‌ها تنها یک کاغذ نبود، سند صلح‌خواهی ما و منطق ملی پایدار برای گفتگوهای بین‌المللی و آسایش و امنیت جهان بود و ما این منطق را برای تعالی می‌خواهیم.

وی افزود :‌ 43 میلیون ایرانی تحت پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند و هیچ سازمان دیگری در کشور به اندازه این وزارتخانه خدمت‌دهی ندارد.

سازگار نژاد گفت : روزانه یک میلیون و سالانه 10 میلیون نفر در کشور توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خدمت دهی داده می شود.

محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در این مراسم گفت: مردم در همه عرصه ها حامی نظام بودند و  هر جا احساس کنند ما مسئولین در راستای خدمت رسانی به آنها تلاش می کنیم، آنها نیز حمایت لازم را انجام خواهند داد.

وی گفت: اداره کل تعاون، کار ور فاه اجتماعی بعنوان دبیرخانه کارگروه اشتغال می تواند نقش اثرگذاری در بهبود شرایط اشتغال ایفا کند.

حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه  گفت: هدف گذاری شده امسال و سال آینده 79 هزار و 578 شغل جدید و 8859 تثبیت شغل در استان داشته باشیم که پیگیریم محقق شود.

وی گفت: هر سه هزار دلار واردات یک شغل را از بین می برد، لذا باید با حمایت از تولیدات داخلی زمینه ایجاد اشتغال بیشتر در کشور را فراهم کنیم.

عزیزی ارتقاء فرهنگ کار، افزایش بهره وری و کاهش حوادث کار را از برنامه هایش در دوران مسئولیت جدیدش در استان عنوان کرد.

داود یاوری مدیرکل پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: 50 واحد مشکل دار در استان شناسایی شده و با پیگیری مشکلات این واحدها در کارگروه تسهیل، 2300 نفر از نیروهای این واحدها مورد حمایت قرار گرفتند.

یاوری گفت: در زلزله سال گذشته استان نیز 1300 نفر از کارگران واحدهای تولیدی این مناطق مشمول مقرری بیمه بیکاری شدند که تاکنون 800 نفر آنها عودت به کار شده اند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

مدیرکل جدید تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان کرمانشاه منصوب شد

 

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، انتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار