در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اولین اظهارات مدیر جدید تئاترشهر/ شفافیت باید برای همه باشد

سعید اسدی مدیر جدید تئاترشهر با تأکید بر اهمیت شفافیت در اطلاع رسانی، از برنامه های خود برای اداره این مجموعه نمایشی گفت.

اولین اظهارات مدیر جدید تئاتر شهر/ شفافیت باید برای همه باشدسعید اسدی مدیر جدید تئاتر شهر، در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره برنامه های خود برای اداره مجموعه تئاترشهر گفت: قاعدتاً تئاترشهر یک رویه معمول دارد که آن را ادامه خواهد داد؛ اما در خصوص بهبود وضعیت و تعاملات آینده مجموعه با اهالی تئاتر، برنامه هایی دارم که پس از استقرار در مجموعه به چند و چون و جزئیات آن صحبت خواهم کرد.

وی درباره اهمیت مجموعه تئاترشهر در کشور افزود: تئاترشهر نماد تئاتر کشور است. از این رو باری سنگین روی دوش مجموعه تئاترشهر است. زحمات مدیران قبلی هویتی برای این مجموعه نمایشی ساخته که حتماً یکی از مهمترین کارهای من صیانت از این هویت و ارتقا بخشی به فعالیت هاست. مدیران، هنرمندان، کارکنان و بویژه اصحاب رسانه هم باید به ما کمک کنند تا تئاتر کشور را رشد داده و درخشان کنیم.

اسدی تصریح کرد: در عین حال که نقاط مثبت باید عنوان شود، اگر نقدی هم وجود دارد باید مطرح و برای حل آن باید گفتگو کرد. برخی مواقع غرض ورزی‌هایی وجود دارد که کار را مختل می کند. بنابراین شفافیت باید برای همه باشد. همگی باید برای تئاتر پیشرفت تئاتر صادق، شفاف و خیرخواه باشیم.

مدیر جدید تئاترشهر در پایان تاکید کرد: مدیریت تئاتر در هر حوزه ای سخت است. شرایط محیطی، اجتماعی، مطالبات و مقدورات همیشه کار را پیچیده و دشوار می کند. برای تئاتر کار کردن خطیر است. ما ناگزیریم شرایطی را بسازیم که کار هنرمندان تثبیت بشود و نگرش فرهنگی و ارتقایی هم در کار باشد.

انتهای پیام/

برنامه اسدی برای تئاترشهر

برچسب ها: تئاتر ، تئاتر شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.