تجلیل از قهرمانان تنیس روی میز قم

تلاشگران عرصه تنیس روی میز استان قم طی مراسمی با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز و مدیر کل ورزش و جوانان تجلیل شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مراسم تجلیل از قهرمانان و تلاشگران عرصه تنیس روی میز استان قم سه شنبه شب برگزار شد و چهره‌های مدال آور و موفق تنیس روی میز قم و نیز مربیان و فعالان این رشته ورزشی مورد قدردانی قرار گرفتند.

مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در این مراسم با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در راستای توسعه تنیس روی میز در استان قم در سال‌های اخیر تاکید کرد ظرفیت بالای تنیس روی میز در قم می‌تواند بیش از پیش به نمایش درآید و قم امروز در جامعه تنیس روی میز کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

این مراسم با حضور مهرداد علیقارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز، حسن عابدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، مهدی کریمی، رئیس اداره ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و جمعی از مسئولان ورزشی و غیر ورزشی برگزار شد و به تلاشگران پینگ پنگ قم هدایایی اهدا شد.

معرفی و تقدیر از بازیکنان برتر تنیس روی میز قم در رده‌های سنی مختلف در دو بخش پسران و دختران، باشگاه‌ها، مربیان و خبرنگاران حامی تنیس روی میز قم، بخش اصلی این مراسم را که در هتل باباعلی قم برگزار شد تشکیل داد.

حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم نیز با بیان این که رشته تنیس روی میز در قم مسیری رو به صعود را پشت سر گذاشته گفت: در اداره کل ورزش و جوانان تلاش شده از این رشته جذاب که مخاطبان زیادی در حوزه همگانی دارد حمایت شود و امروز تنیس روی میز قم قهرمانان جوانی را در دست پرورش دارد.

انتهای پیام/ح

تلاشگران عرصه تنیس روی میز استان قم تجلیل شدند

برچسب ها: سرویس ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار