استفاده از کالای ایرانی راهگشای رونق اقتصاد و اشتغال کشور

کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، استفاده از کالای ایرانی را راهگشای رونق اقتصاد و اشتغال کشوردانست.

ترحمی دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  استفاده از کالای ایرانی را راهگشای رونق اقتصاد و اشتغال کشور عنوان کرد و گفت:استفاده از قاچاق به اقتصاد کشور لطمه می‌زند و امیدواریم در راستای فرهنگی سازی شاهد این باشیم که کالای باکیفیت و استاندارد ایرانی در صدر لیست خرید آحاد جامعه قرار گیرد.

ترحمی افزود:با توجه به فرهنگی سازی خوبی که در راستای مصرف کالای ایرانی باکیفیت در جامعه صورت گرفته است امروز شاهد رشد خرید کالای ایرانی در سه ماه اول سال هستیم.

وی با بیان اینکه مردم باید از کالای باکیفیت ایرانی استفاده کنند گفت:تولیدکنندگان باید توجه ویژه‌ای در افزایش کیفیت کالای ایرانی و رقابت با کالای مشابه خارجی داشته باشند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت:در آستانه هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز، جلساتی با حضور نهاد‌ها و دستگاه‌های ذی ربط برگزار شد.

ترحمی در ادامه گفت:با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و ابلاغ تدابیر ریاست محترم جمهور، تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌های ذی ربط متعهد شدند از تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود در راستای عزم ملی و فرهنگ سازی عموم مردم در مصرف کالای ایرانی استفاده کنند.

انتهای پیام/ ا

استفاده از کالای ایرانی راهگشای رونق اقتصاد و اشتغال کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار