افزایش ۳۱ درصدی کشف سرقت‌ ها در مازندران

کشف انواع سرقت‌ ها در کلانتری‌ ها و پاسگاه‌ های مازندران ۳۱ درصد افزایش داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران از افزایش ۳۱ درصدی کشف انواع سرقت در مازندران در ۳ ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد و گفت: در این مدت شاهد افزایش ۳ برابری کشف مواد مخدر توسط ماموران پرتلاش کلانتری‌ ها و پاسگاه‌ های استان بودیم.

وی از اجرای ۹ مرحه طرح انتظامی و کشف ۳۹۳ کیلو و ۴۶ گرم انواع مواد مخدر در مازندران خبر داد و افزود: در اجرای این طرح شاهد افزایش ۱۵ درصدی دستگیری محکومان فراری و ۲۸ درصدی سارقان بودیم.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران یکی دیگر از اهداف اجرای طرح‌های انتظامی در حوزه کلانتری‌ ها و پاسگاه‌ ها را مقابله با عاملان افیونی و خرده فروشان مواد مخدر برشمرد و گفت: در سه ماهه اول امسال ۲ هزارو ۱۵۲ معتاد متجاهر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به رویکرد ناجا از پلیس محوری به جامعه محوری گفت: این رویکرد سب شده تا نقش کلانتری‌ ها و پاسگاه‌ ها پررنگ‌ تر از هر زمانی در جامعه جلوه کند.

سرهنگ مفخمی از تبیین این رویکرد در کلانتر‌های خبر داد و افزود: در ۳ ماه گذشته بیش از ۳۸۰۰ نفر به دوایر مشاوره و مددکاری انتظامی در کلانتری‌ های استان با موضوعات مشاوره تحصیلی، خانوادگی، حقوقی و انتظامی مراجعه کردند که بیش از ۸۰ درصد این مراجعات منجر به مصالحه شده است.

انتهای پیام/ م

افزایش کشف سرقت در کلانتری‌ ها و پاسگاه‌ های مازندران

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار