کشف اموال مسروقه ۶۵۰ میلیون ریالی در ساری

اموال سرقتی به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده ساری کشف شد.

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در راستای پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، سارقین، مجرمین سابقه دار طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر ساری اجرایی شد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی قضائی در عملیاتی هماهنگ و ضربتی با حضور در یکی از مناطق آلوده و جرم خیز، موفق به کشف ۳ دستگاه موتور سیکلت، ۱۳ دستگاه وچرخه، ۱۰ دستگاه گوشی موبایل و ۴ حلقه لاستیک خودرو شدند.

سرهنگ صفرپور کشف یک دستگاه برش، ۵ دستگاه ضبط و پخش خودرو، مقادیر زیادی کابل برق، یک تخته فرش، ۱۰ عدد فیوز برق صنعتی، یک دستگاه موتور آب و مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از دیگر دستاورد‌های این طرح برشمرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده، گفت: در این طرح ۱۴ متهم به سرقت از سارقان سابقه دار شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است.

انتهای پیام/ م

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده ساری

برچسب ها: سرقت ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار