بهره برداری از ۳ تقاطع غیر هم سطح اراک تا قبل از پایان سال

معاون عمرانی استان مرکزی از بهره برداری از ۳ تقاطع غیر هم سطح اراک تا قبل از پایان سال ۹۷ خبرداد.

زندیه وکیلی معاون عمرانی استان مرکزی درحاشیه جلسه شورای فنی استان  درگفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: در جلسه‌ای که با شهردار اراک داشتیم متعهد شدند که ۳ تقاطع علم الهدی، میدان شریعتی و میدان ورزش تا قبل از پایان سال ۹۷ به بهره برداری برسد.

 

زندیه وکیلی بر تکمیل پروژه‌های غیر همسطح در استان تاکید کرد و افزود: تعدادی از پروژه‌های استان مرکزی مربوط به شهرداری است و کیفیت پروژه‌ها تقریبا خوب ارزیابی شده است، اما مشکلاتی بر روند اجرای پروژه‌ها از نظر پیشرفت وجود دارد که باید برطرف شود.

وی اضافه کرد: مقرر شد که طبق برنامه زمانبندی پیشرفت پروژه‌ها پیگیری شود و از طرفی در دستگاه‌هایی مثل دستگاه‌های خدمات رسان، بخشی از پروژه‌های تقاطع غیر هم سطح که با شبکه خدماتی آن‌ها تداخل دارد هر چه سریعتر جابجایی شبکه‌ها انجام شود تا موانعی که بر سر اجرا وجود دارد بر طرف شود.

پیگیری مشکلات سامانه خرید کالا در استان مرکزی

معاون عمرانی استان مرکزی ادامه داد: با توجه به قانونی که به تازگی در قانون برنامه ششم توسعه تصویب شده و همین طور آیین نامه هیئت وزیران با استفاده از سامانه خرید کالا ستاد دستگاه‌های اجرایی مشکلاتی را در به کار گیری این سامانه و برگزاری مناقصات و تهیه خدمات و کالا داشتندکه نمایندگان مستقر در استان مرتبط با این سامانه را در جلسه دعوت کردیم و دستگاه‌های اجرایی مشکلات خود را مطرح کردند.

وی بیان کرد: بخشی از مشکلات توضیح داده شد و قرار شد به واسطه ارائه آموزش‌های بیشتر این مشکلات برطرف شوند و همچنین بخشی هم از طریق شورای فنی به شورای عالی فنی کشور ارسال شود تا این سامانه که یک سامانه جدید برای خرید تدارکات دولت است به خوبی انجام شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.