حضور ۹ ورزشکار استان بوشهر در بازی‌های آسیایی جاکارتا

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به حضور ۹ ورزشکار استان بوشهر در اردو‌های تیم ملی برای رقابت‌های بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: ورزشکارانی که سهمیه این رقابت‌ها کسب کنند مورد حمایت مالی و معنوی این اداره کل قرار می‌گیرند.

حضور ۹ ورزشکار استان بوشهر در بازی‌های آسیایی جاکارتابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد بهروزیان‌فرد ظهر امروز در نشست با مسئولان فدراسیون جانبازان و معلولان با تشریح جایگاه این استان در ورزش‌های مختلف اظهار داشت: جایگاه ورزش استان در کشور در جایگاه مناسبی قرار دارد و در رشته جانبازان و معلولان نیز چندین مدال رنگارنگ در میادین مختلف، جهانی، آسیایی، بین المللی و کشوری توسط ورزشکاران استان کسب شده است.

وی از تشکیل ستاد بازی‌های آسیایی جاکارتا اندونزی در اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: در این ستاد مقرر شد ورزشکارانی که سهمیه این رقابت‌ها را کسب کنند مورد حمایت مالی و معنوی این اداره کل قرار می‌گیرند تا با دغدغه کمتری خود را برای حضور در مسابقات آسیایی آماده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد:هم اکنون ۹ ورزشکار از استان بوشهر در اردو‌های تیم ملی برای حضور در رقابت بازی‌های آسیایی جاکارتا به بسر می‌بردند.

بهروزیان‌فرد خاطر نشان کرد: در بعد زیر ساخت ورزشی نیز در مرکز استان سالن اختصاصی ورزش جانبازان وجود دارد که در سایر شهرستان‌ها نیز به‌طور مشترک این فضا‌ها در اختیار ورزشکاران قرار گرفته است.

وی خواستار حمایت بیشتر فدراسیون برای برگزاری رقابت‌های کشوری و اردو‌های تیم ملی و همچنین تخصیص اعتبارات ویژه برای ورزشکاران استان بوشهر شد.

انتهای پیام/م

ورزشکاران مسابقات آسیایی جاکاراتا استان بوشهر حمایت می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.