مردم استان بوشهر از دولت برای حل مشکلات انتظار چاره اندیشی دارند

رئیس شورای شهر بوشهر با تاکید بر تحقق مطالبات مردم گفت: با توجه به اینکه مردم استان بوشهر با مشکلات زیست محیطی صنایع نفت و گاز و بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند از دولت تدبیر و امید خواستار حل این مشکلات هستند.

مردم استان بوشهر از دولت برای حل مشکلات انتظار چاره اندیشی دارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابوذر دهدار صبح امروز در نشست اعضای شورای شهر بوشهر مشکلات تامین آب را یکی از بحرانی‌ترین مسائل این استان دانست و اظهار داشت: افزایش دمای هوا در استان بوشهر حل مشکلات آب آشامیدنی را دو چندان کرده چراکه مصرف آب و برق در فصل تابستان بیش از ماه‌های دیگر است.

وی افزود: مردم استان بوشهر از دولت با تدبیر و درایت انتظار دارد برای مشکلات و معضلات این استان که اساسی‌ترین آن‌ها مسئله آب است، چاره اندیشی کنند.

رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به سفر مقامات کشوری به استان خواستار مشخص شدن دستاورد‌های سفر وزیران و مقامات کشوری به استان شد.

دهدار با بیان اینکه در ماه‌های گذشته شاهد سفر وزیران و جمعی از مقامات کشوری به استان بودیم گفت: انتظار می‌رود سفر این مقامات دستاورد‌های خوبی برای توسعه استان و حل مشکلات مردم داشته باشد.

وی، با بیان اینکه مردم این استان با مشکلات زیست محیطی صنایع نفت و گاز و بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند تاکید کرد: مردم بوشهر از دولت تدبیر و امید خواستارند با توجه به ظرفیت‌های این استان و حضور صنایع عظیم نفت و گاز و نیروگاه اتمی، گره از مشکلات زیست محیطی و بیکاری استان باز کند.

دهدار با تاکید بر اجرایی شدن آیین‌نامه ترخیص کالای همراه ملوان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بخش زیادی از مردم این استان به شغل تجارت و دریانوردی مشغول به فعالیت هستند انتظار می‌رود مسئله ته لنجی به شکلی که با رضایت مندی آن‌ها همراه باشد به سرانجام برسد.

رئیس شورای شهر بوشهر تسریع در ساخت و بهره‌برداری از پروژه‌های کلان استان و توجه به زیرساخت‌های گردشگری و راه آهن بوشهر به شیراز و توجه به عمران شهری را از دیگر مطالبات بوشهری‌ها دانست و اظهار میدواری کرد با سفر وزراء و مشارکت مدیران استان، تحولی در آن‌ها ایجاد شود.

انتهای پیام/م

مشکلات زیست محیطی و بیکاری با مردم بوشهر عجین شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.