کشف 55 فقره سرقت در کرمانشاه

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 55 فقره سرقت در حوزه های مختلف با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه خبر داد.

علیرضا مرزبانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: در طرح ضربتی مقابله با سرقت، 21 فقره از سرقت های کشف شده در حوزه وسایل و قطعات خودرو، 15 فقره مربوط به داخل خودرو و مابقی مربوط به سایر عناوین سرقت هستند.
وی گفت: علاوه بر کشف این تعداد سرقت، 29 سارق نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام مناسب تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ مرزبانی بخش دیگری از طرح اجرا شده را مربوط به مبارزه با مواد مخدر عنوان و تصریح کرد: در این راستا علاوه بر کشف مقادیری مواد مخدر، 10 نفر از خرده فروشان نیز دستگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان همچنین از دستگیری سه نفر از قاچاقچیان کالا و توقیف 29 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متختلف نیز خبر داد.
وی ادامه داد: در ایام تابستان به منظور افزایش سطح امنیت در جامعه، علاوه بر افزایش تعداد گشت های موتوری و خودرویی در سطح شهرستان، تعداد گشت های پیاده در مراکز تفریحی و گردشگری شهر کرمانشاه نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

اجرای طرح ضربتی مقابله با سرقت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار