توقیف ۱۲۸ دستگاه خودرو قاچاق در شهرستان دشتی

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: طی یک ماه اخیر ۱۲۸ دستگاه خودرو قاچاق در شهرستان دشتی توقیف شد.

توقیف ۱۲۸ دستگاه خودرو قاچاق در شهرستان دشتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جهانبخش صیادی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توسعه امنیت در شهرستان دشتی اقدامات خوبی صورت گرفته و شاهد بهبود شاخص‌های امنیتی در این شهرستان هستیم.

وی از کشف ۲۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان طی سال جاری خبر داد و اضافه کرد: مبارزه با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر و برخورد قاطع با سودا گران مرگ را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم.

فرمانده انتظامی دشتی با اشاره به جمع‌آوری ۶۶ نفر عامل توزیع و معتاد پرخطر از معابر و اماکن عمومی و پارک‌های این شهرستان خاطرنشان کرد: در همین راستا ۱۲ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد.

دستگیری ۷۲ نفر

وی بیان کرد: ماموران پلیس شهرستان دشتی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا طی یک ماه گذشته با کنترل محور‌های ورودی و خروجی شهرستان به ۱۲۸ دستگاه خودرو مشکوک شده و آن‌ها را متوقف کردند.

سرهنگ صیادی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده انواع کالای قاچاق شامل کولر گازی، یخچال، فریز، لباسشویی، تلویزیون، پوشاک، انواع نوشیدنی و مقادیر قابل توجهی کفش و لوازم آرایشی و بهداشتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی افزود: در همین راستا ۷۲ نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قضایی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.