پیش‌بینی ثبت‌نام ۲۷ هزار دانش‌آموز بوشهری در پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر از ایجاد ۲۳۰ پایگاه تابستانی غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در این استان خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده ۲۷ هزار دانش‌آموز در مراکز یاد شده در طرح اوقات فراغت شرکت می‌کنند.

پیش‌بینی ثبت‌نام ۲۷ هزار دانش‌آموز بوشهری در پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیروس فتحی در نشست با مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۵۴۵ دانش‌آموز در کلاس‌های تابستانی آموزش و پرورش استان بوشهر شرکت کردند.

وی با بیان اینکه ۱۵ درصد دانش‌آموزان تحت پوشش طرح‌های اوقات فراغت آموزش و پروش استان بوشهر قرار می‌گیرند افزود: هزار و ۶۰۰ همکار فرهنگی به عنوان مربی و عوامل اجرایی در برنامه غنی سازی اوقات دانش‌آموزان مشارکت می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر از آغاز طرح بهره‌وری اواقات فراغت دانش‌آموزان از اول تیرماه خبرداد و بیان کرد: همزمان با آغاز فصل تابستان ۲۳۰ پایگاه تابستانی غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

فتحی با اشاره به اینکه این کلاس‌ها در کانون فرهنگی و تربیتی، دارالقرآن، اردوگاه دانش‌آموزی، سالن، مجتمع ورزشی وپژوهش‌سرا دانش‌آموزی برگزار می‌شود افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده ۲۷ هزار دانش‌آموز در مراکز یاد شده در طرح اوقات فراغت شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/م

ایجاد ۲۳۰ پایگاه تابستانی غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.