ایجاد شهرک صنعتی دارویی در اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: شهرک صنعتی دارویی در اردبیل ایجاد می شود.

علی نظری شیخ احمد، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  افزود: ایجاد این شهرک صنعتی خصوصی به طور جد در دستور کار بوده و پیش‌بینی می‌شود تا 2 سال آینده تکمیل شود.

وی گفت: 30 طرح عمرانی در شهرک های صنعتی استان درحال اجراست که در مقایسه با سال های قبل از افزایش قابل توجهی برخوردار می باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل افزود: اعتبارات خوبی برای شهرک های صنعتی تخصیص داده شده واین شهرک ها تبدیل به کارگاه عمرانی جهت تکمیل زیر ساخت های لازم برای سرمایه گذاری شده است.

نظری شیخ احمد  توسعه شهرک‌های صنعتی غیردولتی را بستر توسعه اشتغال در استان دانست و گفت: حمایت‌های لازم و قانونی به شکلی همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران در حوزه ایجاد شهرک‌های صنعتی غیردولتی انجام شده و تلاش ها برای تحقق فعالیت تولیدی و اقتصادی آنها در استان جدی است.

وی همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات را یادآور شد و افزود: واحد های تولیدی و صنعتی استان نیازمند تسهیلات کم بهره بوده و ضرروی است بانک ها در پرداخت تسهیلات این واحد ها اهتمام جدی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل  تصریح کرد: در سال های اخیر تولید در شهرک های صنعتی استان رونق گرفته و هم اکنون 80 درصد واحدهای تولیدی این شهرک ها با اشتغال 10 هزار نفر فعال هستند.

انتهای پیام/ع

توسعه شهرک های صنعتی غیردولتی در اردبیل



برچسب ها: شهرک صنعتی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.