استاندار هرمزگان:

افتتاح فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس مصداق اقتصاد مقاومتی است

فریدون همتی گفت: افتتاح فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس مصداق اقتصاد مقاومتی در دولت آقای روحانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، فریدون همتی استاندار هرمزگان پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح فاز دوم پالایشگاه ستاره نفت خلیج فارس در بندرعباس بیان داشت: افتتاح فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس مصداق اقتصاد مقاومتی در دولت آقای روحانی است.

وی عنوان کرد: زمانی که وارد استان هرمزگان شدم از روند توسعه این پالایشگاه نگران بودم اما با پیگیری های صورت گرفته و حمایت های وزیر نفت و با تامین اعتبار از صندوق توسعه ملی شاهد افتتاح فاز دوم هستیم و فازهای بعدی هم در حال آماده برای افتتاح هستند.

همتی خاطرنشان کرد: هفته پیش هدیه پیش از سفر رئیس جمهوری کلنگ بیمارستان ۲۷۰ تختخوابی به عنوان هدیه سفر دکتر روحانی به زمین زده شد و امیدواریم کمتر از دو سال این بیمارستان آماده بهره برداری خواهد بود.

استاندار هرمزگان افزود: در سفر روزهای پایانی سال گذشته مصوباتی در استان داشتیم و بخش عظیمی از این مصوبات اجرایی شد. مجموعا ۱هزار و ۷۰۰ تخت بیمارستان در مرحله مناقصه و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است و قول داده ایم تا سال ۹۹ نیاز استان هرمزگان برای درمان از استانهای دیگر کاهش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: فاضلاب بندرعباس یکی از دغدغه های مردم بود و به دلیل آلودگی دریا و با توجه به مصوبه سفر گذشته ریاست جمهوری به استان، با بخش خصوصی وارد کار شده ایم و ۲۰۰ لیتر با شهرداری و ۵۰۰ لیتر با پالایشگاه قرارداد امضا شده و پیمانکار عملیات اجرایی را آغاز کرده است.

همتی خاطرنشان کرد: نرخ بیکاری در سال ۹۶، ۱۰.۸ دهم درصد بود و امسال این رقم به ۹ درصد رسیده است.

انتهای پیام/ب

صحبت های استاندار همزگان در مراسم افتتاح پالایشگاه ستاره خلیج فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.