رئیس محیط‌ زیست چادگان:

تولید 24 کیلوگرم زباله عفونی در شهرستان چادگان

رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان چادگان گفت : روزانه 24 کیلوگرم زباله عفونی در شهرستان چادگان تولید می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی حاجتی  امروز در جلسه کمیته مدیریت پسماند شهرستان چادگان اظهار کرد: وضعیت دفن زباله‌ها در چادگان غیر اصولی و غیر بهداشتی است که دستگاه‌های مرتبط باید هرچه سریع‌تر تصمیمی سازنده برای رفع این وضعیت اسفناک اتخاذ کنند.

وی افزود: چگونگی تعامل با مجتمع‌های تفریحی و مراکز درمانی و همچنین دفع زباله شهرها و روستاها برای رعایت الزامات زیست‌محیطی بسیار حائز اهمیت است.

رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان چادگان گفت: دفن غیر بهداشتی زباله‌ها در شهرستان چادگان آژیر خطر را برای سلامت و محیط‌زیست به صدا درآورده است.

غلامعلی حاجی عرب مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چادگان نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: روزانه 24 کیلوگرم زباله عفونی در شهرستان چادگان تولید می‌شود.

علی استوار سرپرست فرمانداری شهرستان چادگان نیز در این جلسه ضمن تأکید بر ضرورت همکاری بخشداری‌ها و شهرداری‌ها در خصوص اجرای طرح‌های مراقبتی در این حوزه بیان داشت: زباله‌سوزی در نزدیکی جاده‌ها که بعضاً در شهر و روستاها وجود دارد، به سلامت مردم و محیط‌ زیست آسیب جدی وارد می‌کند و در این زمینه می‌طلبد که تعامل و همکاری ویژه صورت پذیرد تا مشکلات زیست‌محیطی کنترل شود.

 جلسه کمیته مدیریت پسماند شهرستان چادگان با هدف اتخاذ تدابیر لازم به منظور ساماندهی و دفع اصولی زباله و مدیریت پسماند در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه پیشنهاد‌ها در زمینه جمع‌آوری، مدیریت و دفن پسماندهای شهرستان چادگان ارائه و مقرر شد اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان چادگان اقدامات لازم را در خصوص پیگیری دستور قضایی برای برخورد قانونی انجام دهد.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه کمیته مدیریت پسماند شهرستان چادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.