اینستاگرام نسخه کم‌حجم اپلیکیشن خود را بدون سر و صدا منتشر کرد

اینستاگرام نسخه کم حجمی از اپلیکیشن اصلی خود را به نام Lite در سکوت مطبوعاتی منتشر کرد.

اینستاگرام نسخه کم‌حجم اپلیکیشن خود را بدون سر و صدا منتشر کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خیلی مواقع اتفاق می‌افتد که فضایی برای ذخیره اطلاعات خود نداشته باشیم و بخواهیم مطالب و داده‌های بیشتری را در حافظه تلفن همراه خود داشته باشیم. به نظر می‌رسد آینده اینستاگرام هم در همین راستا حرکت کرده است و ورژن سبک‌تری از اپلیکیشن خود را بدون سر و صدا و معرفی قبلی در کنفرانس‌های مطبوعاتی، بدون اطلاع قبلی به کاربران خود منتشر کرده است.

پس از انتشار تلویزیون اینستاگرام (IGTV) و اضافه شدن چت ویدئویی گروهی در دایرکت به اپلیکیشن اینستاگرام، این کمپانی بامداد امروز در گوگل پلی استور ورژن کم‌حجمی از اپلیکیشن اصلی خود را که فقط 573 کیلوبایت حجم دارد، ارائه داد. توجه داشته باشید که لایت بودن یا کم حجم بودن این نسخه به این معنی نیست که مصرف اینترنت شما را در حین استفاده از اینستاگرام کاهش می‌دهد بلکه به معنی حجم کمتر خود نرم افزار و آپدیت های آن است که در نهایت به ارائه فضای خالی بیشتر روی حافظه داخلی شما منجر می شود و در نتیجه آن می توانید تصاویر یا اطلاعات بیشتری را ذخیره داشته باشید.

Instagram Lite چه ویژگی‌هایی نسبت به نسخه اصلی کم دارد؟

این نسخه از اینستاگرام که فقط برای اندروید ارائه شده، قابلیت آپلود عکس، ویدئو، تماشای استوری، دایرکت مسیج و مدیریت چند حساب کاربری را ندارد. در حقیقت همانند اکثر نسخه های لایت سرویس‌های مختلف مانند Go نقشه گوگل، شما نمونه ای از نسخه تحت وب نرم افزار را در اختیار دارید که حالا درباره اینستاگرام به نظر می رسد اینستاگرام لایت حتی محدود تر از نسخه وب آن نیز ظاهر شده است.

گفتنی است، اینستاگرام لایت در حال حاضر در کشورهای محدودی در دسترس کاربران قرار گرفته است پس با هر آی‌پی آدرسی نمی‌توان به گوگل پلی رفت و این نسخه را دانلود کرد و باید صبر کرد تا این نسخه برای کشور مورد نظر منتشر شود.

اینستاگرام نسخه کم‌حجم اپلیکیشن خود را بدون سر و صدا منتشر کرد

اینستاگرام نسخه کم‌حجم اپلیکیشن خود را بدون سر و صدا منتشر کرد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار