جام جهانی ۲۰۱۸؛

پوتین و اینفانتینو با کت‌وشلوار پا به توپ شدند

رئیس جمهور روسیه به همراه اینفانتینو با تیم قهرمان یتیم خانه هاى جهان فوتبال بازى کردند.

پوتین و اینفانتینو با کت‌وشلوار پا به توپ شدندبه گزارش   خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛رئیس جمهور روسیه و رئیس فیفا  با توجه به بازى دو تيم قهرمان يتيم خانه هاى جهان ، با پای پیاده از کاخ کرملین به پارک فوتبال مسکو رفتند و  با اين بچه‌های تحت هدایت ستاره‌های مشهور دنیای فوتبال بازی کردند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

طبق اعلام خبرگزاری دولتی روسیه تاس ،ولادیمیر پوتین با اینفانتینو در پارک فوتبال ویژه جام جهانی 2018 در میدان سرخ مسکو حضور یافتند و با تيم قهرمان يتيم خانه هاى جهان بازى كردند.

بیشتر بخوانید: 

تیم‌های این بازی تشریفاتی را لوتار ماتئوس، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال آلمان و قهرمان جام جهانی 1990 و رونالدو، قهرمان 2 دوره جام جهانی فوتبال هدایت می‌کردند. کارلوس پویول، ملی‌پوش پیشین اسپانیا در ترکیب یک تیم بازی می‌کرد و ایکر کاسیاس، دیگر بازیکن اسپانیایی نیز در ترکیب تیم مقابل حضور داشت.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و اينفانتينو به طور مستقیم از کاخ کرملین با کت‌وشلوار به پارک فوتبال میدان سرخ مسکو رفتند و پس از انجام بازى تشریفاتی از این پارک فوتبال که جام جهانی نیز در آن به نمایش گذاشته شده است دیدن کردند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام / 

رئیس جمهور روسیه پا به توپ شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار