رئیس سابق دادگستری آذربایجان شرقی؛

سی و هفتمین سالگرد شهادت آیت اله دکتر محمد حسین بهشتی

سی و هفتمین سالگرد شهادت آیت اله دکتر محمد حسین بهشتی و 72 تن از یارانش در مسجد مقبره تبریز گرامی داشته شد.

گرامی داشت شهدای هفتم تیر در تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام آقازادهرئیس سابق دادگستری آذربایجان شرقی  گفت :مسئولان نظام باید شهید بهشتی را الگو خود قرار دهند.

وی افزود : شهید بهشتی و یاران وفادارش برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی از جان خود مایه گذاشتند و مسئولان هم باید با الگو قرار دادن این شهدا برای موفقیت و سربلندی میهن تلاش کنند.


وی گفت : شهید بهشتی و یارانش با نثار خون پاکشان ،موجب استحکام نظام و سرفرازی ایران اسلامی شدند و ما نیز باید راه این شهیدان را ادامه دهیم.


حجت الاسلام آقازاده خاطرنشان کرد : مسئولان باید از سیاسی بازی دست بردارند و دست به دست هم بدهند و با تمام وجود در خدمت مردم عزیز باشند.


وی به حادثه تلخ ترور شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و 72تن از یارانش اشاره کرد و افزود : دشمنان سعی داشتند با ترور افراد تاثیر گذار حرکت انقلاب اسلامی را متوقف کنند اما دراین عرصه نه تنها موفق نشدند بلکه خون این شیر مردان الهی باعث جنبش و حرکت بیشتری در صدور و حرکت انقلاب اسلامی ایران شد.


حجت‌ الاسلام آقازاده شهید بهشتی را معمار دستگاه قضایی ایران نامید و ادامه داد : او فقیهی توانمند در عرصه فقه ، اصول و دانش اسلامی و علوم روز بود.


آیت اله دکتر سید محمد حسین بهشتی و 72 تن از یارانش در هفتم تیرماه 1360 با انفجار بمب در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در تهران به دست منافقان کور دل به شهادت رسیدند. 

 

انتهای پیام/

 

 

گرامی داشت شهدای هفتم تیر در تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار