اگر مشترکان صرفه‌جویی کنند قطعی برق نخواهیم داشت

مدیر بخش مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان نداشتن قطعی برق و خاموشی در تابستان را مشروط به صرفه‌جویی مشترکان دانست.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدمهدی عسگری با اشاره به کمبود نیرو در روزهای گذشته خبر از خاموشی مقطعی و قطعی برق در این روزها داد و اظهار کرد: این که خاموشی‌ها برق در اصفهان ادامه‌دار باشد به میزان مصرف مشترکان بستگی دارد.

وی با بیان این که  اگر مشترکان مصرف به اندازه‌ای داشته باشند ممکن است در هفته آینده قطعی برق نداشته باشیم، افزود: این قطعی برق به دلیل کمبود میزان تولید در نیروگاه‌های برق-آبی است هرچند که نیروگاه‌های حرارتی با تمام توان در حال تولید برق است.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: به علت بارش‌های کم، نیروگاه سدها حدود 5 هزار مگاوات تولید برق کمتری دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر مشترکان صرفه‌جویی کنند قطعی برق نخواهیم داشت اما هرچه میزان مصرف بالاتر رود، میزان قطعی برق نیز افزایش می‌یابد.

عسگری در پایان اذعان داشت: از شهروندان تقاضا داریم دست کم 10 درصد میزان مصرف خود را به خصوص در ساعات اوج مصرف یعنی از ساعت 12 ظهر تا 5 بعد از ظهر کاهش دهند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: وزارت نیرو ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار