مدارس فوتبال غیرمجاز لغو مجوز می‌شوند

سخنگوی هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: اسامی مدارس مجاز فوتبال استان در سایت هیئت فوتبال استان درج شده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علی رفسنجانی اظهار داشت: با توجه به تب و تاب جام جهانی در این ایام، برخی فرصت‌طلبان از موقعیت موجود سوءاستفاده کرده و مدارس غیرمجاز فوتبال را با تبلیغات کذب در بین خانواده‌ها معرفی می‌کنند که البته ساز و کار جدی برای برخورد با این فرصت‌طلبان مدنظر قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: خانواده‌ها باید تنها در مدارس مجاز فوتبال که لیست آن در مطبوعات، کانال و سایت هیئت فوتبال خراسان رضوی درج شده ثبت نام داشته باشند و از ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس غیرمجاز فوتبال جداً بپرهیزند.

سخنگوی هیئت فوتبال خراسان رضوی با بیان اینکه مدارس مجاز منطبق با قوانین و قواعد مشخص کار می‌کنند، تأکید کرد: در این زمینه نیز همه مدارس مجاز موظف به استفاده از مربیان دارای مجوز و مدرک مربیگری هستند و هرگونه رفتار مغایر با این قوانین و قواعد برای مسئولان و مدارس فوتبال تبعات از جمله تعلیق و حتی لغو مجوز به‌دنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: مدارس مجاز فوتبال خود را ملزم به رعایت قوانین و قواعد هیئت فوتبال استان می‌دانند و در این زمینه نهایت همکاری را با این هیئت به‌ عنوان متولی فوتبال استان در جلب رضایت خانواده‌ها و استعدادیابی مطلوب خواهند داشت.

رفسنجانی در خاتمه اظهار داشت: کمیته‌های جوانان و آموزش هیئت فوتبال خراسان رضوی از مدت‌ها قبل برای برگزاری هرچه بهتر کلاس‌های مدارس فوتبال در سطح استان برنامه‌ریزی داشته‌اند و امیدواریم امسال بتوانیم عملکرد بهتری به نسبت سال‌های گذشته داشته باشیم.

انتهای پیام/ ب

مدارس فوتبال غیرمجاز در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.